پیام تبریک دکتر مسعود عیدی جهت انتصاب مهندس اوجی بعنوان وزیر نفت

به گزارش صبای سلامت ، مسعود عیدی مدیرعامل شرکت حفاری شمال، طی پیامی انتصاب مهندس اوجی را به عنوان وزیر نفت دولت سیزدهم تبریک گفت.
متن کامل پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
(ذَٰلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یؤْتِیهِ مَنْ یشَاءُ ۚ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ)

برادر ارجمند و بزرگوار جناب آقای مهندس اوجی
وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایران
باسلام و عرض ادب و احترام
بعد از حمد و سپاس خداوند متعال و با درود بر پیشگاه رفیع پیامبر اکرم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)؛ بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان وزیر نفت صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزونتان را در ظل توجهات و عنایات ویژه حضرت ولیعصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسالت نمایم.
بدون شک رای قاطع و کم‌نظیر نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی به آن برادر انقلابی، مومن و متعهد، بیش از آنکه خرسندی دلیرمردان صنعت نفت را رقم بزند، یاس و ناامیدی دیگری را برای بدخواهان نظام مقدس اسلامی به ارمغان آورد که طی روزهای اخیر در صدد جبران شکست‌های مفتضحانه خویش در زمینه تحریم‌های ظالمانه و مغرضانه علیه کشور عزیزمان برآمده بودند.
بر خود لازم می دانم به حکم ادب و وظیفه و به نمایندگی از طرف اعضای هیئت مدیره و کارکنان خدوم شرکت حفاری شمال از رییس جمهور محترم به جهت اعتماد به جنابعالی در خدمتگزاری در این پست و مسئولیت خطیر؛ و همچنین از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز که با رای اعتماد آگاهانه و عالمانه زمینه و بستری مناسب را جهت خدمت، توسعه و آبادانی صنعت استراتژیک نفت کشور را فراهم نمودند صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.
در این راستا و بجهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) و عنایت و تاکیدات ویژه‌ای که معظم‌له همواره به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها عنوان فرمودند؛ بدینوسیله آمادگی کامل بر بهره‌گیری و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود در شرکت حفاری شمال را بجهت ارائه خدمات در عرصه صنعت حفاری؛ کما‌فی‌السابق اعلام می‌نمایم.
حضرت حق یاری‌گر و یاری‌رسان‌مان در امور محوله باشد. ان شاالله
مسعود عیدی
مدیرعامل شرکت حفاری شمال

کد خبر: # 1400060313394