یک فعال اقتصادی اعلام کرد ؛

هلدینگی به کار آفرینی زنان راه اندازی می شود

یک فعال اقتصادی تصریح کرد: در این راستا به اندازه توان فردی خود و تجارب حضور مستقیم بیش از یک دهه در بازار کار و سرمایه‌گذاری کشور و همچنین مطابق آموخته‌هایی که از دوره‌های متفاوت مدیریت کسب و کار و کارآفرینی کسب نموده‌ام، در حال راه اندازی شرکت نگهدار یا هلدینگی هستم که بتواند ۳۰۰۰ نفر از بانوان توانمند استانم را جذب کار نماید‌‌.

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از جهانی پرس_غزل مهرنژاد با عنوان بانوی فعال اقتصادی با اشاره به فعالیت هایش گفت: تا کنون فعالیت های زیادی در زمینه های متفاوت اقتصادی داشته ام و سابقه ی تجارت و بازرگانی در کنار سایر فعالیت های اجتماعی و مذهبی و فرهنگی سبب گشت تا با جمع کثیری از بانوان در ارتباط باشم .

وی ادامه داد: بانوان ما در عصر کنونی بشدت توانمند شده اند و علاوه برتخصص گرایی هنرمندان قابلی نیز هستند که می توانند به این وسیله به ایجاد در آمدهای پایدار دست یابند.

ایجاد فضا برای کار آفرینی زنان

وی در پاسخ به اینکه چرا به حضور بانوان تاکید دارید گفت: در جامعه ی کنونی که بیماری اقتصادی وجود دارد و خانواده ها نیاز به ارتقای سطح در آمد خود دارند و بعضا شاهد سختی های معیشتی زنان بد سرپرست یا سرپرست خانوار هستیم نیاز است ضمن حفظ شان و جایگاه رفیع بانوان و با ایجاد امنیت اجتماعی برای آنها از یک سو سطح درآمد خانواده ها را  ارتقا بخشیده و از سوی دیگر از این انرژی و توان نادیده شده نیمی از جمعیت کشورمان بهره مند شویم .

این فعال اقتصادی تصریح کرد:در این راستا به اندازه ی توان فردی خود و تجارب حضور مستقیم بیش از یک دهه در بازار کار و سرمایه گذاری کشور  و همچنین مطابق  آموخته هایی که از دوره های متفاوت مدیریت کسب و کار و کار آفرینی کسب نموده ام در حال راه اندازی شرکت نگهدار یا هلدینگی هستم که بتوانم 3000نفر از بانوان توانمند استانم را جذب کار نمایم.

مهرنژاد افزود: هدف از این کار ارتقای سطح معیشتی کمک به جامعه ی مغفول مانده بانوان استفاده از توان و ظرفیت های بالقوه استانی و بعضا جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی می باشد.

شرایط استخدام در هلدینگ مهرنژاد

وی در خصوص شرایط استخدام در این هلدینگ اقتصادی گفت:طرح های اقتصادی در نظر گرفته شده ویژه بانوان 18 تا 55 سال بوده و مهمتر از آن از فرد کم سواد تا فارغ التحصیلان تحصیلات عالیه می توانند شامل پذیرش و جذب شوند.

افراد پس از گذراندن آموزش های لازمه و کسب مهارت آموزی وارد چرخه ی فعالیت می شوند انشاالله پس از طی مراحل قانونی و کسب مجوزات لازم در مورد نحوه و موضوع شرکت های زیر مجموعه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

حمایت های دولت

وی در خصوص انتظارشان از حمایت های دولتی نیز گفت در صورت حمایت های دولت می توانیم  این طرح را به یک طرح ملی تبدیل کرده و در جای جای کشور عزیزمان به بهره برداری برسانیم تا هم به حوزه ی اقتصاد و چرخه ی تولید کمک کرده و هم اینکه از بانوان کشورمان جدی تر حمایت کنیم.

غزل مهرنژاد در پایان تاکید کرد: زنان کار آمد و فعال و توانمند باید در جامعه حضور جدی تری داشته باشند. ما در زمینه ی مسائل زنان به حمدالله پیشرفت داشتیم ولی این پیشرفت ها متناسب با نیازها و توقعات امروزه نیست و نیاز است که بیش از پیش در این زمینه تلاش شود.

انتهای پیام/

کد خبر: # 1400092214679