موسسه بین المللی آراز تکاوران ویرا سلسله میزگردهای تخصصی تغذیه در ورزش را برگزار می کند

موسسه بین المللی آراز تکاوران ویرا با حمایت کنفدراسیون جهانی دفاع شخصی و با همکاری پایگاه خبری صبای سلامت، سلسله میزگردهای تخصصی تغذیه در ورزش را برگزار می کند.

موسسه فرهنگی ورزشی بین المللی آراز تکاوران ویرا با همکاری کنفدراسیون جهانی دفاع شخصی ، شبکه خبری فودنا ، پایگاه خبری صبای سلامت ، پایگاه خبری همای خبر ، پایگاه خبری خط آفتاب ، خبرگزاری فارس(خبرنگاران آزاد) و پایگاه خبری امیداقتصاد آنلاین ، سلسله میزگردهای تخصصی تغذیه در ورزش را برگزار می کند .
به گزارش پایگاه خبری صبای سلامت، از روابط عمومی کنفدراسیون جهانی دفاع شخصی ، در راستای آموزش عمومی و فرهنگ‌سازی سلامت با حضور کارشناسان ورزشی و تغذیه سلسله میزگردهای آموزشی تغذیه در ورزش برگزار می شود .
مکان برگزاری در حال حاضر در گیلان – اصفهان و تهران می باشد .
بر همین اساس دبیرخانه میزگرد اعلام کرد باشگاه های ورزشی ، مربیان ، کارشناسان ، مشاورین تغذیه ، رستوران ها و تمامی دست اندرکان مرتبط و علاقمندانی که تمایل به همکاری و حمایت از تولید این مجموعه دارند و یا کارشناسان و علاقمندان به شرکت در میزگرد تمایلات و نظرات خود را به پایگاه های خبری یاد شده ارسال کرده یا با ایمیل ctaktaz@yahoo.com تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: # 1400122816270