موبایل سری پیسکل۶ از فناوری ۵Gپشتیبانی می کند

مشخصاتی جدید از سری موبایل پیسکل۶ متعلق به گوگل فاش شده که نشان می دهد هر دو دستگاه از فناوری ۵Gپشتیبانی می کنند. همچنین یکی از آنها دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از گیزمودو، گوگل تصمیم دارد در آینده نزدیک ۳ موبایل به بازار عرضه می‌کند که عبارتند از پیکسل۶ پرو، پیکسل ۶ و پیکسل ۵a.

درهمین راستا در پادکست جدید وب سایت اندروید پلیس جزئیات تازه ای از دو موبایل سری پیکسل ۶ منتشر شده است. مکس وینباخ یکی از خبرنگاران قدیمی حوزه موبایل در این پادکست اشاره می‌کند پیکسل۶ در اکتبر سال جاری عرضه شود اما ممکن است به دلیل کمبود تراشه این رویداد به ماه نوامبر منتقل شود.

پیکسل۶ نمایشگر ۶ اینچی او ال ای دی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد داشت. احتمالاً پردازشگر جدیدی در آن به کار می‌رود که گوگل با همکاری یک شرکت کره‌ای طراحی کرده است. پشت این موبایل دو دوربین قرار خواهدد اشت.

از سوی دیگر موبایل پیکسل ۶ پرو نمایشگر ۶.۶۷ اینچی او ال ای دی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزر خواهد داشت. پشت آن سه دوربین نصب می‌شود. طبق گزارشی دیگر دوربین اصلی پیکسل۶ پرو ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین اولت را واید قرار خواهد داشت. باتری این دستگاه نیز ۵ هزار میلی آمپری است.

در کنار این موارد پیش بینی می‌شود هر دو این دستگاه‌ها از فناوری ۵G، شارژ بی سیم و UWB استفاده کنند. UWB با هدف پشتیبانی از ویژگی کلید خودروی دیجیتال در اندروید طراحی شده است.

کد خبر: # 1400030312337