رئیس جهاد دانشگاه علامه طباطبایی؛

مستقل شدن توانیابان با آموزش مهارتی خاص امکانپذیر است

مهری سادات موسوی رئیس جهاد دانشگاه علامه طباطبایی ضمن حضور در آیین گشایش دومین جشنواره ملی هنری «همام» روز جمعه ۶ اسفندماه که در مؤسسه فرهنگی هنری صبا برگزار شد، گفت: با توجه به مشاهده آثار توانیابان عزیز حاضر در این جشنواره ، خوشبختانه دستاوردهای هنری ارائه شده از سطح کیفی بالایی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری صبای سلامت، مهری سادات موسوی رئیس جهاد دانشگاه علامه طباطبایی بیان نمود: دانشگاه علامه نیز با کمک اساتیدی که از دانشگاه علامه معرفی می شوند و یا سایر اساتید جهت ارتقاء کیفیت و سطح زندگی این عزیزان کارگاه ها و دوره های مهارت زندگی و کارگاه های مهارت فروش به توانیابان ارائه می دهد.

وی افزود: برگزاری این دوره ها می تواند انگیزه خوبی جهت شروع فعالیت اقتصادی توانیابان گردد. همچنین در مدت زمان جشنواره همام هماهنگ شده تا در صورت نیاز بعضی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت مشاوره فردی و خانوادگی مشاوره می دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی علامه گفت: ولی ما باید به سمتی برویم که به گروه های آسیب پذیر مهارت خاصی را آموزش ببینند. و درآمد زندگی شان مبنی بر آن مهارت باشد این مسئله برای خانم های سرپرست خانوار هم صدق می کند. گروه های آسیب پذیر که متکی به کمک‌های دیگران نباشند و خودشان مستقل بتوانند زندگی شان را اداره کنند و به یاری خدا این اتفاق بیافتد.

 

انتهای پیام/

خبرنگار: فرید مهدی پور

کد خبر: # 1400120715930