قصه ی خوشحالی ما ادم ها روی آنتن رادیو سلامت

«عصری نو» یک مجله ترکیبی نمایشی است که با هدف ارتقای کیفیت زندگی، با بخش های متنوع، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ١٧ تا 18:30 به روی آنتن می رود.
به گزارش صبای سلامت، ملیحه صادق کاظمی تهیه کننده برنامه عصری نو گروه تغذیه رادیو سلامت گفت: این برنامه شامل بخش های طنز تلخ اجتماعی است که هر بخش با لایه های پنهان به وارسی رویدادهای روز جامعه می پردازد که اجرای آن را «مهبد قناعت پیشه» برعهده دارد. بخش ابتدایی برنامه هر روز از یکی از شهرهای کشورمان، یک نفر با گویش محلی آن شهر، خودش را به همراه شغلش معرفی می کند و عصر بخیر می گویید به همشهری هاش، هم استانی هاش و به تمام مردم ایران و بلافاصله بعد از آن یک برش از ترانه ای با همان گویش پخش می شود.
وی افزود: بخش های طنز (چرا من)، (آقای مسئول)، (عاقله انسان) و بخش (ایستگاه عصر بخیر) از جمله بخش های نمایشی برنامه هستند. بخش «پرونده ی هفته» که یک روز در هفته به یک موضوع مطالبه گری می پردازد (چالشی که سوال مردم است) این بخش با اجرای زهرا حاجی زاده به روی انتن می رود. بخش «کسب مجازی درامد حقیقی» و بخش «اقتصاد نقطه ای» ار بخش هایی هستند که در تولید و کسب کار راهکارهای تجربی عینی و عملی را ارائه می دهند. «قصه ی خوشحالی ما ادم ها» در خصوص اتفاق های خوبی است که کادر درمان با ان روبرو بودند. «بخش راه های دیگه رو هم ببین» به معرفی مقالاتی در حوزه ی تغذیه میپردازد؛ و «حوالی اینجا» بسته پایانی برنامه است.
یادآور می شود، برنامه «عصری نو» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ١٧ تا 18:30 از موج FM ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

انتهای پیام//

کد خبر: # 1401092617458