معاون بهداشت وزیر بهداشت ؛

ستاد ملی کرونا تا مرداد تغییر نمی کند

معاون بهداشت وزیر بهداشت وسخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: به احتمال زیاد تا مردادماه سال جاری تغییری در ترکیب ستاد ملی کرونا تغییری صورت نخواهد گرفت.

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از راه امروز ، طی روزهای گذشته رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در اظهاراتی عنوان کرد که عملکرد برخی از اعضای  ستاد ملی کرونا به گونه‌ای بوده که جابجا شدن آنها جای نگرانی ندارد. به گفته این نماینده مجلس،  تعدادی از اعضای ستاد کرونا  به توصیه‌های افراد خبره و کارشناسان توجه نمی‌کردند و علیرغم اینکه مقام معظم رهبری دو بار نسبت به این موضوع که باید به توصیه‌های مسئولان بهداشت و‌ درمان کشور توجه شود، تذکر داده بودند باز هم آنها کار مطابق میل خود را انجام می‌دادند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  در ادامه اظهارات خود گفته بود که  به احتمال زیاد بیشتر اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا در دولت بعدی تغییر پیدا می‌کنند و امیدوار هستیم که تیم بعدی عملکرد بهتری داشته باشد.
در همین حال،  علیرضا ر ئیسی  معاون بهداشت وزیر بهداشت  وسخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا  در گفت وگو با خبرنگار «راه امروز» و در پاسخ به این پرسش که آیا به زودی شاهد تغییراتی در ستاد ملی کرونا خواهیم بود یاخیر، عنوان کرد: به احتمال زیاد تا مردادماه سال جاری تغییری در ترکیب این ستاد صورت نخواهد گرفت. او گفت: اگر قرار بر تغییر باشد، احتمالا پس از پایان این دولت و روی کار آمدن دولت بعدی خواهد بود.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا  همچنین در پاسخ به پرسش دیگری که آیا برای پس از تزریق دوم واکسن کرونا کارت جهت سفرهای خارجی صادر می شود، به خبرنگار «راه امروز» گفت:  می‌توانیم برای کسانی که دو دوز واکسن دریافت کرده‌اند گواهینامه واکسیناسیون کرونا برای سفر خارجی صادر کنیم. به گفته او، اگر فردی نیاز به این گواهینامه داشته باشد، به صورت الکترونیک در اختیار او قرار می گیرد.
کد خبر: # 1400023112312