«زیست رو»، مسابقه رادیویی با رویکرد محیط زیست

مسابقه رادیویی «زیست رو»، سه شنبه هر هفته از ساعت ۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه از موج اف . ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

وی ادامه داد: در مسابقه زیست رو، زمان بسیار مهم است؛ به طور نمونه، در بخش زیست مندان با پخش بعضی از مستند حیات وحش در مدت یک دقیقه از شرکت کننده ها می خواهیم گونه جانوری مورد نظر را شناسایی کنند و شرکت کنندگان مسابقه در ابتدای کار از بین موقعیت های محیط زیستی از جمله دریا، کوه، جنگل، بیابان، کویر و دشت نامی برای خود انتخاب می کنند و تا پایان مسابقه از این نام برای پاسخ گفتن استفاده می کنند. مسابقه زیست رو نختین مسابقه رادیویی و تلویزیونی در حوزه محیط زیست است و شرکت کننده ها حتما باید اطلاعات خوب محیط زیستی داشته باشند.
بی تقصیر در ادامه بیان کرد: این مسابقه با بخش های سه گانه خود هر بار هیجان تازه ای به شرکت کننده و مخاطب می بخشد، و داور مدام پاسخ های آنها را ارزیابی می کند و با توجه به نظر داور امتیازها به شرکت کننده ها تعلق می گیرد، آنچه در این مسابقه حائز اهمیت است یک رقابت سالم و پیچیده برای رسیدن به هدفی جهانی است یعنی توجه به محیط زیست، حفظ محیط زیست و دعوت از مخاطبان رادیو سلامت که از این لحظه به بعد رفتارخداپسندانه ای با محیط زیست داشته باشند.
این تهیه کننده رادیو سلامت اظهارداشت: تعاملی که بین عوامل برنامه برقرار شده است سرعت قابل توجه ای به ریتم کار بخشیده، تلاش «مسعود خواجه وند» به عنوان اولین مجری این مسابقه و «امین ضیایی» که این روزها ابن مسابقه را اجرا می‌کند وطراحی هوشمندانه وجذاب سوالات «فاطمه شهبازی» مشاور برنامه که دانش آموخته حوزه محیط زیست است و همراهی داور مسابقه مهندس فریدی، انگیزه ای برای من ایجاد کرده تا با حوصله و دقت و خلاقیت بیشتری برای تولید این مسابقه وقت بگذارم. مسابقه زیست رو حاصل تلاش یک گروه حرفه ای است با مدیریت دلسوزانه شهرام زین العابدینی که پا به پای ما برای جذابیت هر چه بیش تر برنامه همراهی می کند.

کد خبر: # 1401101117563