رادیو دلیل گرایش به تجرد را واکاوی می‌کند

تهیه‌کننده برنامه «نیمه دیگر من» از واکاوی زندگی افرادی که به تجرد گرایش دارند سخن گفت.

به گزارش صبای سلامت، سهیلا باقری تهیه‌کننده برنامه «نیمه دیگر من» درباره جزئیات این برنامه که از رادیو سلامت روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر گفت: در برنامه «نیمه دیگر من» از طریق گفتگو و یا طرح مشکل توسط افراد مجرد، به واکاوی مشکل از منظر جامعه‌شناسی و روانشناسی خواهیم پرداخت. در این برنامه رادیویی، دیدگاه‌های اشتباه در مورد ازدواج، آداب و رسوم غلط و… با توجه به سوژه برنامه مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: برنامه با طرح مشکل سوژه برنامه آغاز می‌شود (به شکل روایت با صدای از پیش ضبط شده سوژه و یا حضور سوژه در استودیو)، بعد از طرح مشکل، کارشناس برنامه بر اساس مشکل مطرح شده به تحلیل کارشناسی می‌پردازد که گزارش (مصاحبه با جوانان)، و با اجازه بزرگترها (گزارشی از دفترخانه ثبت ازدواج) از دیگر بخش‌های این برنامه است.
باقری درباره موضوعات این برنامه و پرداخت به ریشه‌های آنها اشاره و بیان کرد: برنامه «نیمه دیگر من» به بررسی علل و عوامل تجرد (دختر پسر) و زندگی افرادی که به هر دلیلی ازدواج نکرده‌اند یا گرایش به تجرد دارند می‌پردازد. بررسی نگاه جامعه و خانواده به این افراد و همچنین مشکلات روحی ناشی از تجرد و تنهایی و آسیب های اجتماعی که زندگی این افراد را تهدید می‌کند از اهداف اصلی این برنامه است.
وی اضافه کرد: در هر برنامه، یک مهمان ناشناس حضور خواهد داشت و از شنوندگان درخواست خواهد شد که نظراتشان را در رابطه با مشکل یا دغدغه مهمان ناشناس ارائه می شود.

گفتنی است، برنامه «نیمه دیگر من» به تهیه‌کنندگی سهیلا باقری و گویندگی «لیلا رحیمیانی ثابت»، چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه و تکرار آن روزهای پنجشنبه در همان ساعت، از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

خبرنگار: رقیه بقائی

کد خبر: # 1401102817676