درباره «بختک» با هم حرف بزنیم

برنامه «با هم حرف بزنیم» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه – 24 بهمن ماه، به موضوع «بختک به چه می گوییم؟» می پردازد.
به گزارش صبای سلامت، برنامه رادیویی «با هم حرف بزنیم» با محوریت موضوعات روانشناسی بر روی آنتن رادیو سلامت می رود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است. از این رو، این برنامه دوشنبه – 24 بهمن ماه با حضور دکتر فرید فدایی، روان شناس به موضوع آنچیزی که به اشتباه به آن بختک می گوییم دقیقا چیست؟» پاسخ می دهد.
این برنامه، در قالب مجله تخصصی به تهیه کنندگی «ملیحه کاظمی» و «پیمان پناهی» تولید می شود، که یکی از محورهای برنامه ویژگی های انسان های متعادل و با هدف است که که راهکارهای این ویژگی ها در برنامه ارائه می شود.
«برنامه با هم حرف می زنیم» شامل بخش های مختلف و متنوع از جمله «نسل من» به مسائل و مشکلات نسل امروز در مقایسه با نسل گذشته اشاره می کند. «سطر آخر» به جمع بندی کارشناسی مرتبط با موضوع اختصاص دارد و «چالش روز» به مشکلاتی که در برقراری ارتباط موثر با دیگران با آن رو به رو می شویم و راه های کنار آمدن با آن می گوید. «درس روز» در قالب پادکست به موضوع روز برنامه اختصاص دارد؛ و در بخش «اندیشگاه»، کتاب های روانشناسی معرفی می شود که برای مردم کاربردی است.
گفتنی است، «میترا بهرامی»، «پویان آهنیان مقدم»، «لیلا رحیمیانی ثابت» گویندگی این برنامه را به عهده دارند که از شنبه تا سه شنبه ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

انتهای پیام/

خبرنگار: فرید مهدی پور

کد خبر: # 1401112317818