شهردار منطقه ۱۳ تهران؛

خدمات پزشکی در محلات کم برخوردار تهران رایگان ارائه می شود

شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای طرح «قرار سلامت، حال خوب من» با هدف ارائه خدمات رایگان پزشکی خبر داد.

به گزارش صبای سلامت، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران درباره ارائه خدمات رایگان پزشکی توسط شهرداری در محلات کم برخوردار تهران اظهارداشت: بالا بردن سطح سلامت و ایجاد شرایط لازم برای دسترسی عادلانه و فراگیر شهروندان به خدمات بهداشتی درمانی مناسب و ارائه خدمات سلامت به محلات  کم برخوردار منطقه ۱۳ از مهم‌ترین اهداف برنامه قرار سلامت، حال خوب ما است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران افزود: به همت اداره سلامت و خانه مشارکت مردمی در سلامت،  این طرح  در زمینه های مختلف زنان، کودکان،بینایی، قلب وعروق، دندانپزشکی و…با حضور پزشکان و متخصصان برجسته اجرایی می شود.

وی در پایان با تاکید ‌بر اینکه اهمیت به سرمایه های اجتماعی از مبانی اساسی رسیدن به توسعه پایدار است خاطر نشان کرد: ارتقای سلامت شهروندان مبنای دستیابی به این توسعه است که در این راستا اداره سلامت منطقه اجرای این طرح به طور میانگین در هر فصل را در دستور کار قرار داده است.
علاقه‌مندان کسب اطلاعات بیشتر به آدرس میدان امام حسین(ع) ، خیابان دماوند،  خیابان منتظری، خیابان صفای شرقی ، نبش کوچه زارع کلخورانی،  پلاک ۲۱۲ ، سرای محله صفا مراجعه یا با شماره تلفن ۳۳۳۵۲۴۱۲-۳۳۳۵۲۴۷۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

فارس

کد خبر: # 1401040516956