رییس سازمان اورژانس کشور ؛

خدمات اورژانس در دورترین نقاط همانند شهرهای بزرگ است

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: خدمات اورژانس در دورترین نقاط کشور همان خدماتی است که در شهرهای بزرگ ارائه می‌شود.

به گزارش صبای سلامت ، پیرحسین کولویند در یک برنامه تلویزیونی تصریح کرد:‌ همه خدمات اورژانس کشور به شکل یکسان به مردم ایران با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ارائه می شود.

وی اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا در مرکز دیسپج اورژانس کشور گروههای تخصصی تشکیل شد. این گروهها تا امروز بهترین مشاوره درباره کرونا به مددجویان ارائه دادند.

کولیوند با اشاره به پخش مستندی در صدا و سیما، درباره نحوه خدمات سازمان اورژانس کشور در منطقه میرجاوه در نقطه صفر مرزی گفت: خدمات ما در دورترین نقاط کشور همان خدماتی است که در شهرهای بزرگ ارائه می شود.

وی با اشاره به توسعه اورژانس هوایی کشور گفت: ۴۸ فروند بالگرد به دورترین نقاط کشور در کمترین زمان خدمات ارائه می دهند و با استفاده از این امکانات مرگ میر مادران باردار تا ۶۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ناوگان اورژانس کشور از سال ۹۵ تاکنون توسعه چشمگیری داشته، گفت: اکنون ۵۷۰۰ دستگاه آمبولانس به مردم خدمات ارائه می دهند.

کولیوند با بیان اینکه خدمات سازمان اورژانس کشور با استانداردهای جهانی برابری می کند، اظهار کرد: در زلزله کرمانشاه اورژانس کشور هفت رکورد جهانی به ثبت رساند.

 

کد خبر: # 1400031212396