به گزارش پایگاه خبری صبای سلامت ، به نقل از جهانی پرس، اجلاس مجمع عمومی سالانه فیا ۲۰۲۱ که امسال از روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰ در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه و مقر فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی آغاز شده است به مدت ۵ روز ادامه دارد.
محمد حسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که با دعوت رسمی ژان تاد رییس فیا به پاریس سفر کرده است، به عنوان یکی از اعضای جدید این شورای جهانی در اجلاس فیا حضور دارد.
دیدار و گفت و گوهای صمیمانه صوفی با رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA)، رئیس کلوپ اتومبیلرانی و جهانگردی امارات، رئیس کلوپ اتومبیلرانی و جهانگردی عربستان سعودی و رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد آغاز و تقویت همکاری های مشترک از جمله برنامه‌های حاشیه ای روز نخست برگزاری اجلاس بود.
دیدار و گفت و گو با رؤسای کلوپ‌های دیگر کشورها به ویژه همسایه های ایران، از دیگر برنامه‌های سفر صوفی است.
حضور در جلسات مجمع عمومی فیا به لحاظ تصویب برنامه‌های این ارگان، ضرورتی اجتناب ناپذیر و یکی از بهترین فرصت‏های توسعه روابط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سطح بین‏الملل به شمار می‌رود.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همچنین در سفر خود به پاریس با متقاضیان تأسیس دفاتر اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشو دیدار و تبادل نظر خواهد داشت.
پیگیری اجرای طرح‏ صدور کارنه دوپاساژ الکترونیکی که به تدریج در سطح جهان عملیاتی شده و قرار است در ماه‏های آینده تمامی‏کلوپ ها فقط از طریق آن اقدام به صدور‏کارنه برای متقاضیان کنند، از جمله محورهای مهم جلسات خواهد بود.
این اجلاس فرصت مغتنمی فراهم می‌کند تا مدیران کلوپ ها و کانون های اتومبیلرانی و جهانگردی سراسر جهان علاوه بر شرکت در برنامه های تنظیم شده، با مدیران فیا و همتایان خود ملاقات و برای همکاری های مشترک و تعامل بیشتر رایزنی و مذاکره کنند.
مجمع عمومی سالانه فیا، مجمع عمومی فوق‌العاده منطقه ۱ فیا، جلسه عمومی سالیانه بنیاد فیا و مجمع عمومی اتحادیه بین‏المللی جهانگردی، انجمن مزایای عضویت، انجمن خدمات سفر و انتخابات رییس فیا از جمله مهمترین رویدادهای پیش‏بینی شده در این دوره از اجلاس است.
همچنین در طول ایام برگزاری اجلاس، شورای گمرکی فیا نیز تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/