جلسه نمایندگان مجلس در سانتیاگو برنابو برای معیشت مردم!

حضور احمد نادری و رحیم‌ زارع در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اسپانیا برای تماشای مسابقه تیم فوتبال رئال مادرید، در حالی که در یک سفر کاری حضور دارند، موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است.

به گزارش صبای سلامت ،به نقل از پایگاه خبری تیترنیوز، احمد نادری با انتشار تصاویر و یادداشتی در حساب توییتر نوشت: امشب از نزدیک‌ و‌ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، برد زیبای رئال مادرید در مقابل سویا را شاهد بودم. مدت‌های مدید بود که ورزشگاه نرفته بودم. کاش وقت بود تا مردم‌نگاری طرفداران رئال را انجام‌ می‌دادم. بسیار منظم، جدی، متعصب و خونگرم بودند. هیچ نشانه‌ای از وندالیسم ندیدم!

تعدادی از کاربران همچنین یگویند وظیفه نمایندگان معیشت است یا مردم نگاری هواداران رئال مادرید؟

آیا آقایان در این ورزشگاه با حضور خانم ها منقلب نمی شوند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با طرح سوالات مختلفی از جمله؛ پول بلیط از کجا پرداخت شده است؟ حق ماموریت چقدر دریافت می‌کنید؟ خانم‌ها نیز در ورزشگاه حضور داشتند؟ به این مسئله واکنش نشان داده‌اند.

در تصاویر انتشار یافته علاوه بر احمد نادری، رحیم زارع نماینده آباده و حسن قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی در اسپانیا نیز دیده می‌شود.

در این شرایط مشکلات اقتصادی کشور و مردم، آیا نمایندگان باید دنبال راه حل مشکلات باشند یا در حال تماشای فوتبال در کشورهای دیگر!؟ 

البته این موضوع نباید به تمام نمایندگان محترم و انقلابی مجلس تعمیم داده شود.

کد خبر: # 1400090914466