وزیر بهداشت؛

تکمیل طرح‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان در اولویت این وزارتخانه است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم به زیرساخت‌های بهداشت و درمان و سلامت مردم ویژه است گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در سراسر کشور بویژه سیستان و بلوچستان در اولویت این وزارتخانه است.

به گزارش صبای سلامت، دکتر بهرام عین اللهی روز شنبه در سفر به ایرانشهر اظهارداشت: نگاه دولت سیزدهم به زیر ساخت های بهداشت و درمان و سلامت مردم بویژه مناطق محروم ویژه است.

وی با اشاره به طرح‌های نیمه تمام وزارت بهداشت در سیستان و بلوچستان افزود: تلاش خواهیم کردهر چه سریعتر  طرح های بهداشتی در حال ساخت در این استان و سایر استانهای کشور هر چه زودتر به اتمام برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان ۵۴٠ تختخوابی ایرانشهر به عنوانِ یکی از بزرگترین طرحهای بزرگ بهداشتی جنوب شرق کشور نام‌برد و گفت: هم‌اینک این پروژه ٣٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر بنام مرحوم دکتر امینی نماینده فقید مردم ایرنشهر در مجلس شورای اسلامی نامگذاری شده زیرا ایشان نقش مهمی در ارتقای بهداشت و درمان منطقه داشته‌اند.

عین اللهی افزود: تلاش خواهیم کرد فاز اول بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر که شامل اورژانس و اتاق عمل است را زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی اظهارداشت: با بهره‌برداری این پروژه شاهد خدمات مطلوب‌تری به مردم منطقه خواهیم بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طراح‌های بهداشتی در حال ساخت سوانح و سوختگی، ساختمان غذا و دارو، دانشکده پزشکی و خوابگاه دانشجویان و پروژه مادر و کودک ایرانشهر بازدید کرد.

دکتر عین اللهی بدو ورود به ایرانشهر مورد استقبال فرماندار، امامان جمعه اهل تشیع و تسنن، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و جمعی از مسوولان قرار گرفت.

وی پس از بازدید از مراکز درمانی شهرستان ایرانشهر به چابهار سفر کرد.

انتهای پیام/

ایرنا

کد خبر: # 1401041216981