تجلیل از ایثارگران استان مازندران ؛

توصیه یک مادر شهید مدافع حرم: مسئولان به خانواده شهدای دفاع مقدس سر بزنند


آیین تجلیل و بازدید از خانواده های هفت جانباز و ایثارگر دفاع مقدس در استان مازندران، ظهر امروز باحضور سردار داود غیاثی راد، معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب،سردار ملکی ، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سرهنگ حسینی، جانشین منطقه انتظامی استان مازندران، عبدالله ریاحی، مشاور امور ایثارگران استانداری، سرهنگ رفعتی رئیس کانون بازنشستگان ارتش در استان و جمعی از فعالان عرصه ایثار و شهادت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صبای سلامت، مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر در این دیدار با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با هفته مقاومت و انتفاضه و ایام اربعین حسینی گفت: تقارن این سه مناسبت نشان می دهد که ما ملتی مقاوم هستیم و آیه لا خوف علیهم و لا هم یحزنون فقط بر زبان ما جاری نمی‌شود بلکه با دل و جان ما عجین شده است. وی با اشاره به تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس طی ۶ سال گذشته، تصریح کرد: مسئولان بیشتر خانواده‌های شهدای دفاع مقدس را درنظر بگیرند زیرا سال ها از حماسه آفرینی آنان می گذرد و بعضاً دارفانی را وداع گفته اند ولی کسی در خانه آنان را نمی‌زند.


وی با بیان اینکه خانواده های شهدا نیازی به تقدیر و تشکر ندارند، ادامه داد: ما در قبال این خانواده ها کوتاهی زیادی کرده ایم، در جامعه ما شهدای مدافع حرم مطرح هستند اما اگر ایثار شهدای دفاع مقدس نبود الان شهدای مدافع حرم نیز نبودند.

 

 

سردار ملکی، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران نیز با اشاره به اینکه شهدا به معنای واقعی زنده هستند، گفت: اگر شهید رادمهر الان در قید حیات بود، فرمانده لشگر ۲۵ کربلا بود.
سردار غیاثی راد نیز با عرض تسلیت به مناسبت رحلت عالم و فقیه جلیل القدر علامه حسن زاده آملی ،گفت : ما در اینجا گردهم آمده این تا سلام و احترام هیئت رئیسه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس و عرض ادب و احترام سردار سرلشکر ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا را به خانواده شهدا و ایثارگران اعلام کنیم.
وی با قدردانی از رهنمودهای مادر شهید رادمهر گفت: ما در ستاد کل تیمی داریم که تا دورترین روستاهای کشور برای سرکشی و دیدار با ایثارگران و خانواده هایشان حضور می‌یابند.


در این آیین، جانبازان گرانقدر فضل الله مخلص حوزسرخی و سبحان الله حسین پور رودپشتی از ارتش، هادی کاظمی از سپاه، رضا محمودی، جانباز نابینای بسیجی، محمدرضا رادمهر جانباز مدافع حرم، سید علی خادم پور و ابراهیم صفایی از نیروی انتظامی و خانواده این عزیزان مورد تفقد و قدردانی ستادکل نیروهای مسلح و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفتند.


لوح تقدیر دکتر علی اصغر جعفری، رئیس کارگروه فرهنگی سند راهبردی رزمندگان و معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین لوح قدردانی رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح و دبیر شورای هماهنگی امور رزمندگان این ستاد سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی در این آیین از سوی سردار غیاثی و سردار ملکی تقدیم جانبازان و خانواده این عزیزان گردید.

انتهای پیام/

خبرنگار : سید کاوه خاتمی

کد خبر: # 1400070413733