مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ؛

تخفیف۱۰درصدی بیمه کشاورزان،روستائیان‌وعشایر

کلانتری از تخفیف ۱۰ درصدی بیمه در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برای تشویق کارگزاران از حوزه تبلیغات استفاده کرده ایم که در این ایام بیمه شدگان ۱۰ درصد کمتر بپردازند.

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از بازار کسب کار آنلاین ، سید حمید کلانتری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور ، در همایش بزرگ کارگزاران این صندوق که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: این انقلاب با همت جوانان و همه عزیزان به پیروزی رسیده است و ایامش الهی است و ما موظفیم این ایام الهی را همانگونه که قرآن دستور داده است یادآور باشیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن نقش روستائیان در تولید و توسعه، افزود: بر اساس قانون اساسی همه روستائیان باید تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گیرند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاروزان، روستائیان و عشایر کشور تصریح کرد:  قانون بیمه روستائیان در سال ۶۳ به تصویب رسید و در سال ۶۴ به اجرا در آمد و خدماتی ارائه می کنیم اما هنوز در حوزه درمان وارد نشده ایم که با توجه به همکاری هایی که داریم می توانیم در این حوزه نیز وارد شویم.

لازم به ذکر است این صندوق در گذشته برای بیمه شدگان محدودیت سنی داشته که برای آقایان تا سن ۵۰ سال و خانم ها تا سن ۵۵ سال بود اما با پیگیری نمایندگان مجلس در حال حاضر این سقف سنی برداشته شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت : ما باید قدردان آزادی، عزت و شرف ملی و استقرار جمهوری اسلامی باشیم و همانگونه ای باشیم که امام عزیز ترسیم کرده است.

منبع : بازار کسب کار آنلاین

کد خبر: # 1499112411353