«به زندگی سلام کن» از واکسیناسیون می گوید

همزمان با سالروز انجام اولین واکسیناسیون آبله در جهان، برنامه صبحگاهی «به زندگی سلام کن» رادیو سلامت، یکشنبه 24 اردیبهشت ماه، به موضوع «آخرین باری که واکسن زدید چه زمانی بوده است؟» می پردازد.
به گزارش صبای سلامت به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه رادیویی، به تهیه کنندگی «مرتضی میلانی» و گویندگی «مسعود خواجه وند» روز یکشنبه با حضور دکتر ناجی، ایمونولوژیست به این پرسش که «آخرین باری که واکسن زدید کی بوده؟» می پردازد.
در بخش «خط زرد» این برنامه رادیویی با رویکرد سواد رسانه ای و آگاهی بخشی به بحث و بررسی در خصوص تبلیغات زرد حوزه سلامت که از ماهواره و فضای مجازی پخش می شود، می پردازد. از دیگر بخش های این برنامه می توان به «صدای دانش» که به پیشرفت های حوزه های مختلف سلامت و دانش بنیان ها می پردازد.
بخش «نقطه جوش» که از خشم و عصبانیت و راهکارهای مدیریت خشم می گوید؛ «چهارخونه» یک بسته طنز که رویکرد اجتماعی دارد؛ اشاره کرد.
موضوعات برنامه صبحگاهی «به زندگی سلام کن» بر اساس نیازهای جامعه و دغدغه‌ شنوندگان، در حوزه های مختلف انتخاب می شود و مطالبات مردم در حوزه سلامت رو پیگیری می کند.
گفتنی است، این برنامه رادیویی، از شنبه تا پنجشنبه، از ساعت ۶:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه، از موج fm ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

انتهای پیام//

کد خبر: # 1402022317973