مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا خبر داد؛

اهدای کمک‌های بانک ملی ایران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با اشاره به دستور مدیرعامل محترم بانک ملی ایران در اجابت فرمایش رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهور مبنی بر کمک به مردم مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان، گفت: ۸ تن اقلام دارویی، ۳ تن مواد غذایی و ۲۵۰۰ باکس آب معدنی بزرگ بین مردم سیل زده توزیع شد.
به گزارش صبای سلامت، از روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر “افشار فتح‌الهی” به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان و دیدار با مردم شریف این استان و اهداء کمک‌های بانک ملی ایران و هلدینگ آینده پویا با سفر به شهرستان چابهار از نزدیک در جریان مشکلات و نیازهای آنان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در جلسه‌ای که با حضور مقامات استانی و محلی برگزار شد، اظهار داشت: هر زمان که مشکلی برای استان سیستان و بلوچستان پیش می‌آید، قلب تمام ملت ایران برای آن می‌تپد.

دکتر فتح‌الهی تصریح کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهور برای کمک رسانی به مردم مناطق و روستاهای سیل زده استان سیستان و بلوچستان، در قالب مسئولیت‌های اجتماعی و به دستور دکتر نجارزاده مدیرعامل محترم بانک ملی ایران، در اولین فرصت نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز این مناطق اقدام شد.

وی ادامه داد: با توجه به نیازمندی‌هایی که مقامات استانی و شهرستانی در سیستان و بلوچستان احصا کرده بودند، عمده نیاز مناطق سیل‌زده به صورت اقلام دارویی اعلام گردید.

دکتر فتح‌الهی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از شرکت‌های دارویی کشور زیر مجموعه بانک ملی ایران و هلدینگ آینده پویا هستند این امکان وجود داشت که نسبت به تهیه سریع اقلام مورد نیاز به ویژه دارو، مواد غذایی و آب معدنی در این مقطع خاص اقدام شده و در اختیار مردم عزیز استان قرار گیرد.

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا ادامه داد: ۸ تن اقلام دارویی، ۳ تن مواد غذایی و ۲۵۰۰ باکس آب معدنی بزرگ بین مردم سیل زده توزیع شد.

بر پایه این گزارش، دیدار مردمی با ساکنان مناطق سیل‌زده برنامه دیگر دکتر فتح‌الهی و هیات همراه بود. همچنین مدیرعامل هلدینگ آینده پویا از تعدادی از روستاهای سیل‌زده نیز بازدید کرد.

فرماندار چابهار و معاونان وی، برخی از معاونان و مدیران هلدینگ آینده پویا و تعدادی از مقامات استانی و محلی دکتر فتح‌الهی را در این سفر همراهی می‌کردند.
گفتنی است، سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان به بسیاری از روستاهای شهرستان چابهار، خسارات زیادی وارد کرده است.

پایان پیام/
کد خبر: # 1402122219273