وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی؛

آثار معلولان توانمند دارای ارزش هنری بالایی است

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در حین بازدید از دومین جشنواره همام برای حمایت از هنرمندان معلول بخشی از آثار آن ها را خریداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبای سلامت، محمد مهدی اسماعیلی گفت: به عزیزان معلول توجه خواهیم کرد و کارهای خوبشان را حتما پشتیبانی می کنیم، از آقای دکتر سالاری هم خواهش می کنم که زمینه های برجسته سازی بیشتر این کارها را فراهم کنند.

وی افزود: در قالب های مختلف نمایشگاه هایی در خارج از کشور داریم بالاخره یکی از فعالیت های ما رایزنی در خارج از کشور است تا بتوانیم بخشی از آثار هنرمندان توانیاب را در کشورهای مختلف به نمایش بگذاریم .

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه ها راهی برای نشان دادن استعدادهای جوانان ایرانی است ، چرا که آثار معلولان توانمند دارای ارزش هنری بالایی است، انشالله که بتوانیم این را به خوبی نشان دهیم .

او در خاتمه در پاسخ به این سوال که برای رفع مشکلات معلولان وزارت فرهنگ و ارشاد چه تدبیری اندیشیده است توضیح داد: اعلام آمادگی کردیم ، معاونت هنری هم قبول زحمت کردند که انشالله این کار را دنبال کنند و در قالب طرحی حمایت های لازم را از فعالیت های هنری این عزیزان به عمل بیاورند، ما دنبال این هستیم که هر کاری از دستمان بر می آید انجام دهیم و کوتاهی نکنیم.

 

انتهای پیام/

کد خبر: # 1400121516118