چهره برتر علمی روابط عمومی، در دومین همایش “نقش رسانه در اقتصاد و اشتغال” ضمن تاکید بر برندینگ اظهار داشت: اینکه به عنوان سخنران در این مراسم شرکت نمودم فقط به دلیل تحصیلات و دانش نیست.
به گزارش خبرنگار صبای سلامت، به نقل از پایگاه خبری ارز سهم، دکتر حمید شکری خانقاه، حضور در این مراسم را به واسطه همان برندینگ می داند و معتقد است؛ هر بنگاه و فعال اقتصادی نیز می بایست ابتدا از طریق شبکه سازی به مخاطبین خود شناسانده شود.
این پیشکسوت حوزه ارتباطات افزود: می بایست روابط عمومی های هر سازمان و بنگاه های اقتصادی در ارتباط مستمر با رسانه ها در تولید محتوا، بصورت هدفمند عمل نمایند و جهت مخاطبان مختلف استراتژی متفاوتی در نظر داشته و اتخاذ نمایند.
دکتر شکری در سخنرانی خود در این همایش ارتباط موثر رسانه و اقتصاد را در راستای اشتغالزایی بسیار مهم دانست و اذعان داشت: تولید محتوا برای مخاطبان مختلف متفاوت است و این ظرافت ها را می بایست در نظر گرفت و متناسب هر مخاطبی باید محتوای ویژه تهیه و تولید گردد.
گفتنی است این مراسم با حضور انجمن های رسانه و روابط عمومی، فعالین اقتصادی و خبرنگاران و مدیران رسانه و برخی چهره های هنری و ورزشی و آقای بخش خصوصی سه شنبه هفتم اسفند، در محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، به دعوت نشریه “اقتصاد صنایع پیشرفته” تشکیل گردید.
پایان پیام/