امداد رسانی مشترک تیمهای عملیاتی منطقه/یک کشته و 7 مصدوم

واژگونی دو دستگاه مینی بوس در محور عسلویه – کنگان+اسامی مصدومان

صبح امروز دوشنبه ۸ آبانماه ۹۶ ساعت ۶:۳۷ بامداد طی تماسی تلفنی با مرکز پیام شهرستان کنگان ، حادثه واژگونی دو دستگاه مینی بوس در منطقه گلوگاه واقع در محور عسلویه – کنگان اعلام شد .

به گزارش صبای سلامت، با برآورد اولیه از گفته مردم حاضر در صحنه به نظر می رسد حادثه ۷ یا ۸ مصدوم داشته باشد ، بنا براین طبق تشخیص اپراتور مرکز پیام شهرستان کنگان ابتدا تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ مستقر در پایگاه جاده ای بیدخون فراخوان شد و سپس با هماهنگی هلال احمر منطقه ایشان به محل اعزام شدند ، گفتنی است یک دستگاه آمبولانس نیز از درمانگاه منطقه ویژه پس از دقایقی فراخوان شد .
بنا بر گزارش ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی، محل حادثه در فاصله ۲۷ کیلومتری از پایگاه جاده ای بیدخون و ۲ کیلومتری پایگاه هلال احمر اتفاق افتاده بود و به همین دلیل ابتدا آمبولانس هلال احمر و سپس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه حاضر شدند و پس از بررسیهای اولیه عملیات امدادرسانی و انجام پاره ای اقدامات درمان در محل آغاز شد .
بنا به اظهارات تیم عملیاتی حاضر در صحنه ، در اثر برخورد مینی بوسها ، گازوئیل در سطح محور پخش شده بود به گونه ای که در فاصله زمانی کوتاهی از حادثه ، سه دستگاه سواری سمند ، پژو و پراید که قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبودند با هم برخورد می کنند .در نهایت تعداد کل مصدومین ۸ نفر تایید شد که ۳ نفر از آنان با آمبولانسهای اورژانس و ۱ نفر با آمبولانس هلال احمر و ۱ نفر با آمبولانس منطقه ویژه و ۳ نفر دیگر نیز که آسیب جدی ندیده بودند با وسائل شخصی به بیمارستان نبی اکرم عسلویه انتقال یافتند .
در پیگیری های به عمل آمده از سوی مسئول اورژانس ۱۱۵ کنگان مشخص شد ، یک نفر از مصدومین به نام حسن کیانفر ۳۵ ساله که در اثر شدت ضربه دچار شکستگی دنده و سر شده بود و در صحنه نیز سطح هوشیاری خوبی نداشته است در بیمارستان و پس از انتقال توسط اورژانس ۱۱۵ فوت شده است.

حال ۷ نفر دیگر بد نیست ، ۳ نفر از آنان در حال ترخیص و۴نفر دیگر برای معاینات و پاره ای اقدامات درمانی فعلا” بستری هستند .
لیست مصدومین :

حسن کیان فر ۳۵ ساله

عون رضا طلب ۳۶ ساله

محمود خمیسی ۳۵ ساله

جواد قاسمی ۲۹ ساله

احمد بازگیر ۴۶ ساله

اکبر جالوت ۳۲ ساله

یاسر توزی ۳۲ ساله

مهران عالی پور ۳۵ ساله

کد خبر: # 149608083978

دیدگاهتان را بنویسید