رادیو سلامت میلاد امام علی (ع) را جشن می گیرد


شبکه رادیویی سلامت، همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، برنامه های شاد و متنوعی را روز سه شنبه تقدیم شنوندگان می کند.
به گزارش صبای سلامت ، به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، همزمان با سیزدهم رجب ولادت فرخنده حضرت امیر المومنین علی (ع)، شبکه رادیویی سلامت برنامه های متنوع و شادی را در روز سه شنبه مورخ ۲۲ فروردین ماه برای مخاطبان صدای دانش، نشاط و آرامش تدارک دیده است.
این برنامه ها به شرح زیر است:
ویژه برنامه میلاد امام علی (ع) کاری از گروه خانواده رادیو سلامت، از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه با حضور کارشناسان موضوع «نعمتی به نام پدر: اهمیت و جایگاه پدر» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
برنامه «صبح و زندگی» کاری از گروه بهداشت و تندرستی این شبکه رادیویی، با حضور حجت الاسلام ساجدی، کارشناس مذهبی از ساعت ۷:۰۵ به مدت ۸۰ دقیقه به این سوال که از فضایل حضرت علی(ع) چه می دانید؟ پاسخ می دهد.
«قاصدک» عنوان برنامه ای از گروه خانواده رادیو سلامت، از ساعت ۲۱:۰۵ به مدت ۱۵ دقیقه به موضوع قصه های کودکانه با نام «جورابهای نشسته» با محوریت خوشحال کردن پدر و کمک کردن به او می پردازد.
«عقیق» عنوان ویژه برنامه ای از گروه بهداشت روان رادیو سلامت، از ساعت ۱۴:۰۵ به مدت ۴۵ دقیقه با حضور کارشناسان به روز پدر و ولاده امام علی (ع) خواهد پرداخت.
برنامه «کودک من» کاری از گروه بهداشت روان از ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه با حضور کارشناسان به بررسی نقش پدران در رشد و شکل گیری شخصیت کودک می پردازد.
برنامه «پشت پلک صبح» کاری از گروه بهداشت و تندرستی از ۳۰ دقیقه بامداد با حضور حسین اعرابی، روانشناس به این پرسش که با صبوری چقدر بهتر در مسیر پیشرفت حرکت می کنید؟ پاسخ می دهد.
«به رنگ زندگی» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان رادیو سلامت، از ساعت ۱۷ ؛ و برنامه های اذان گاهی «تابیکران»، «آرام جان» و «تسبیح صبح» نیز روز سه شنبه اشاره ای به ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر خواهند داشت.
گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت ۲۴ ساعته از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کد خبر: # 149601202439

دیدگاهتان را بنویسید