پیشنهاد درمان بیماری‌های نشیمنگاهی با لیزر

درمان بواسیر، شقاق یا فیشر، و تمامی بیماری‌های کلورکتال به روش‌های متعددی انجام می‌شود، ولی بهترین روش درمان، لیزردرمانی است.

بواسیر را با لیزر درمان کنید

درمان بواسیر ، شقاق یا فیشر، کیست مویی، فیستول، توده‌های ناحیه تناسلی، زگیل تناسلی، آبسه مقعدی و پولیپ رکتوم و به طور کلی تمامی بیماری‌های کلورکتال به روش‌های متعددی انجام می‌شود، ولی بهترین روش درمان، درمان از طریق لیزردرمانی است.

از بیماری بواسیر یا هموروئید چه می‌دانید؟

اگر بخواهیم به صورت عمومی بگوییم واریس وریدهای مقعد را بواسیر یا هموروئید می‌گویند و این سیاهرگ‌ها به بسته شدن کامل مخرج کمک می‌کنند. وقتی خون در این سیاهرگ‌ها به سختی حرکت کند و به قلب بازنگردد باعث واریس در ناحیه مخرج می‌شود که به آن بواسیر می‌گویند. اما اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم بواسیر تورم و التهاب مویرگ‌هایی است که در ناحیه خارجی یعنی مقعد به وجود می‌آید.

درمان شقاق با لیزر

شقاق یا فیشر یک بیماری بسیار شایع است که اگر زود اقدام به پیگیری آن شود می‌تواند به راحتی درمان شود. بسته به ناحیه‌ای که دچار شکاف یا ترک شده است انواع شقاق در بدن انسان ایجاد و نام‌گذاری می‌شود. شقاق مقعد و شقاق پا، دو شکاف مشترکی هستند که در بدن رخ می‌دهند. شقاق با نام علمی فیشر فقط یک ترک یا پارگی دیواره‌ی پوشش داخلی بدن یا سطوح خارجی پوست است که نباید با برش اشتباه شود. در شقاق کشش دیواره باعث از هم گسیختگی آن می‌شود که در صورت عدم درمان به موقع به زخم‌های باز بزرگ تبدیل خواهد شد که می‌تواند عضلات زیرین را نیز درگیر کند. البته برای درمان شقاق با لیزر می‌توان به شفاکلینیک مراجعه کرد.

کیست مویی چیست و به چه دلیلی ایجاد می‌شود؟

یکی از بیماری‌های ناحیه مقعدی کیست مویی است. عامل ایجاد این بیماری به طور کامل شناخته نشده است ولی بنا بر تحقیقات انجان شده شایع ترین عاملی که باعث ایجاد آن می‌شود بازگشت مو به داخل پوست است که در این زمان بدن موی زائد را به عنوان یک عامل بیگانه تلقی می‌کند و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد. معمولا این بیماری در پوست اطراف ناحیه مقعد به وجود می‌آید و دلیل آن هم به احتمال زیاد پرمویی در این ناحیه و نشستن مداوم و بدون تحرک کافی است. درمان کیست مویی با لیزر به صورت تخصصی در تهران توسط بهترین کلینیک لیزر درمانی شفاکلینیک ارائه می‌شود.

فیستول چیست؟

یکی از بیماری‌های نسبتاً شایع مقعد و در واقع یکی از شدیدترین و جدی‌ترین بیماری‌های مقعد، بیماری‌های فیستول مقعدی است. در سراسر روده بزرگ و به ویژه در نزدیکی محل خروج مدفوع (مقعد)، غده‌هایی وجود دارند که مانند غده‌های عرق، مسئول ترشح موادی هستند که بسته به نوع مواد مترشحه، نقش خود را در تامین سلامت کلی بدن ایفا می‌کنند. دهانه‌ی این غده‌ها به داخل روده باز می‌شود و ترشحات آنها از این طریق به داخل روده بزرگ تخلیه می‌شود. معمولا در ۵۰ درصد موارد به دنبال درمان آبسه‌ای که اطراف مقعد به وجود می‌آید فرد دچار فیستول می‌شود. علامت اصلی آن ترشح چرکی طولانی مدت از یک سوراخ و گاهی چند سوراخ از اطراف مخرج است.

درمان توده‌های ناحیه تناسلی با لیزر در شفاکلینیک

توده‌های ناحیه تناسلی: میوم‌های رحمی یکی از شایع‌ترین تومورهای دستگاه تناسلی زنان است. این تومور خوش‌خیم بوده و از بافت عضلانی است. غشاء آنها از عضلات صافی که به صورت لایه‌لایه قرار گرفته اگرچه به صورت تکی هستند ولی معمولا به صورت چندتایی هم دیده می‌شوند.
این تومورها به هورمون‌ها حساس بوده، تحت‌تاثیر استروژن و آندروژن رشد کرده و پس از یائسگی و برداشتن تخمدان‌ها برگشت پیدا می‌کنند.

زگیل تناسلی چیست؟

یکی از شایع ترین بیماری‌های عفونی است که بر اثر تماس مستقیم پوست با پوست و از طریق برقراری رابطه‌ی جنسی با فرد آلوده به وجود می‌آید. این بیماری مقاربتی، فوق العاده مسری است و به شکل زگیل‌هایی در اطراف ناحیه‌ی تناسلی و مقعد ظاهر می‌شود و در برخی موارد باعث به وجود آمدن سرطان دهانه‌ی رحم و مهبل در زنان می‌شود. بیماری زگیل تناسلی یک بیماری عفونی است که عامل اصلی به وجود آورنده‌ی آن نوعی ویروس DNA دار با نام HPV یا پاپیلومای انسانی است. این ویروس از طریق تماس مستقیم پوست افراد و عمدتا در اثر ارتباطات جنسی منتقل می‌شود.

آبسه مقعدی چگونه گسترش می‌یابد؟

آبسه مقعدی یک بیماری دردناک است که در آن چرک و عفونت در نزدیکی و اطراف مقعد گسترش می‌یابد. آبسه مقعدی از یک عفونت در بافت اپیتلیوم پوشش کانال مقعد و در نتیجه عفونت کلی غدد کوچک مقعدی ناشی می‌شود. اگرچه مقعد منطقه غنی از باکتری‌هاست، اما به طور کلی به دلیل جریان خون وسیع در روده عفونت در آن رخ نمی‌دهد. در صورت بروز عفونت، معمولاً با ترکیبی از انواع مختلف باکتری‌ها ایجاد می‌شود.

پولیپ رکتوم 

پولیپ می‌تواند در کل روده‌ی بزرگ تشکیل شود ولی غالبا در راست روده، روده‌ی سیگموئیدیا رکتوم بروز می‌کند. درصد بسیار کمی از پولیپ‌ها به سرطان تبدیل می‌شوند ولی برخی پولیپ‌های خاص پیشروی سرطان هستند. برداشت پولیپ‌ها طی کولونوسکوپی خطر ابتلا به سرطان کولورکتال در آینده را به میزان زیاد کاهش می‌دهد.

افرادی که نمی‌خواهند بیش از یک بار تحت عمل جراحی قرار بگیرند، بهترین روش درمان بیماری‌های نشیمنگاهی با میزان موفقیت اثبات شده، لیزر درمانی است که شفاکلینیک می‌تواند به آنها خدمات ارائه دهد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شفاکلینیک به آدرس shafaclinic.com مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۰۹۱۰۶۸۶۵۷۸۱ یا ۰۲۱۶۶۹۲۸۷۱۲ در ارتباط باشند.

کد خبر: # 149808018366

دیدگاهتان را بنویسید