ویژه برنامه های نوروزی از رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت، ویژه برنامه‌های متنوعی همچون «پا به پای بهار» و «به سمت بهار» را برای پخش در ایام نوروز ۱۳۹۶ تدارک دیده است.

«پا به پای بهار» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت به تهیه کنندگی «موسی نظری» و «مرتضی میلانی» است. این برنامه رادیویی در ایام نوروز از ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه الی ۱۲ ؛ در تلاش است با ایجاد فضای متنوع، مفرح و شاد، پیام ها و نکات بهداشتی، زیست محیطی، تغذیه ای و … را به شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش و مسافران نوروزی ارائه دهد. بخش های این ویژه برنامه نوروزی عبارت از هواشناسی، ارتباط با راهنمایی و رانندگی، گردشگری، مباحث کارشناسانه، محیط زیست، نمایش و … است که به موضوعاتی همچون تصمیم گیری، بهداشت سفر، همسفر خوب، آرامش در سفر، کسب تجربه در سفر، مشارکت خانواده، اهمیت مطالعه، راه های رسیدن به نشاط واقعی و … خواهد پرداخت.

گروه تغذیه و سلامت رادیو سلامت نیز ویژه برنامه «به سمت بهار» را برای شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش تدارک دیده است. این برنامه رادیویی به تهیه کنندگی سولماز عطایی از ۲۹ اسفند ماه هرروز از ساعت ۱۷ به مدت ۱۲۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می‌شود. در ویژه برنامه «به سمت بهار» عوامل برنامه ساز، سوار بر قطاری هستند که در فصل بهار هر روز قصد سفر به یکی از شهرهای دیدنی ایران را دارند. این برنامه با حضور میهمانان و کارشناسان به موضوعات مختلفی همچون بهداشت و تغذیه در سفر، دید و بازدیدهای نوروزی، نکات ایمنی در رانندگی، گردشگری و راهیان نور و … خواهد پرداخت. ایستگاه سوغاتی، ایستگاه آشنایی، سمانی، آخر، کوپه خنده و … از جمله آیتم های این برنامه نوروزی است.

یادآور می‌شود، برنامه‌های شبکه رادیویی سلامت به صورت ۲۴ ساعته از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

کد خبر: # 149512242190

دیدگاهتان را بنویسید