وزیر آموزش و پرورش در بازدید از بیمارستان فرهنگیان شهید باهنر:

معلمان دغدغه درمان دارند


وزیر آموزش و پرورش گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که معلمان دغدغه درمان نداشته باشند و هم و غم آنان معطوف به آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان باشد.

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از فارس ، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش به صورت سر زده از بیمارستان فرهنگیان شهید باهنر تهران بازدید و از نزدیک با فرهنگیان حاضر در این مرکز درمانی درباره مشکلات مرتبط با درمان و سلامت گفت و گو کرد.

احمدی دانش آشتیانی ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان و عیادت از چند بیمار فرهنگی، توجه و ارتقای سطح سلامت و بهداشت را یکی از شاخص های توسعه یافتگی جوامع توصیف کرد و گفت: دولت تدبیر و امید به مقوله سلامت توجه ویژه ای دارد و باید تلاش کنیم تا این نگاه و توجه درباره سلامت و افزایش خدمات پزشکی به فرهنگیان و خانواده هایشان پررنگ تر شود.

وی با بیان اینکه پرورش نسلی سالم و تندرست در گروی داشتن معلمانی سالم است، افزود : باید  به گونه ای قدم برداریم و برنامه ریزی کنیم که معلمان دغدغه های درمان نداشته باشند و  هم و غم آنان معطوف به آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان باشد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اهتمام به امر سلامت و ارتقای سطح خدمات  رسانی مراکز درمانی فرهنگیان و افزایش خدمات پزشکی به معلمان از اولویت های وزارت آموزش و پرورش است.

کد خبر: # 149512061887

دیدگاهتان را بنویسید