رمضان عبدالحسینی ؛

طراحی و اجرای نظام جامع نظارت و ارزیابی موجب احیای اعتماد فرهنگیان خدوم به صندوق ذخیره خواهد شد

در آستانه انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان و اهمیت موضوع ، پایگاه خبری صبای سلامت ، به سراغ ” رمضان عبدالحسینی ” عضو ائتلاف سرمد و یکی از کاندید های هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان رفته و در خصوص انگیزه های پیش رو به گفتگو پرداخت .

گفتنی است عبدالحسینی مسئولیت های اجرایی و مدیریتی متعددی را در ادارات آموزش و پرورش در سوابق خود دارد . مدرس مراکز تربیت معلم تهران ، عضویت در کمیته های آموزشی پژوهشی شهرستان آشتیان ، مدرس دوره های ضمن خدمت دبیران و آموزگاران شهرستان آشتیان و مناطق ۱۹ گانه تهران بخش اندکی از این سوابق است .

وی در رشته مدیریت آموزشی موفق به اخذ کارشناسی ارشد گردیده است . ایشان همچنین دارای تالیفات و مقالات علمی و پژوهشی بسیاری در حوزه تخصصی خود می باشد . از جمله تالیفات وی بررسی و تبیین نظرات مدیران و دبیران درباره ویژگی های مدیر ، تاثیر سبک های مدیریت آموزشی و … می باشد .

عبدالحسینی به دلیل همین فعالیت های موثر بارها موفق به اخذ لوح تقدیر و سپاس از مدیران ارشد گردیده است . دریافت لوح تقدیر از وزرا ۵ مورد ، دریافت لوح مدیر نمونه منطقه ای و استانی در دو مرحله ، دریافت لوح سپاس از معاونین ۶ مورد بخشی از تلاش های نامبرده را ترسیم می نماید .

در اینجا نظر عزیزان را به ماحصل این گفتگو دعوت می نماییم :

آقای عبدالحسینی با توجه به اهمیت اتفاق پیش رو ، علت کاندید و حضورتان در انتخابات چیست ؟

ضمن تشکر از توجه تان به این مقوله ؛ علت حضور و کاندید در انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان را در دو بخش “سلبی” و “ایجابی” می توانم تشریح کنم .

در بخش سلبی باید گفت عدم حضور عزیزان در انتخابات موجب ایجاد خلاء و حضور افراد غیر مسئول و غیر دلسوز و قهرا افزایش آسیب پذیری در این حوزه می شود . اما در بخش ایجابی احساس ضرورت در توجه جدی به مطالبات و انتظارات همکاران خدوم فرهنگی ام نسبت به صندوق ذخیره می باشد .

برای حصول به این اهداف چه برنامه ای دارید ؟

اولین قدم پیگیری طراحی و اجرای نظام جامع نظارت و ارزیابی است . به همین منظور مهمترین وظیفه برای نیل به این هدف ، شفاف سازی و تسهیل دسترسی به اطلاعات توسط همه اعضاء صندوق می باشد .

البته شناسایی و پیگیری سایر مطالبات و نیازهای همکاران عزیز و اولویت بندی آن از دیگر برنامه ها و دغدغه های اینجانب است .

در مجموع برآیند این اهداف ، احیاء اعتماد جامعه فرهنگی نسبت به صندوق می باشد .

چگونه به این اهداف می خواهید دسترسی پیدا کنید ؟

اولین نیاز من ، یاری و همکاری کلیه عزیزان است . شناسایی افراد متخصص ، کارآمد و بدون گرایش و تعلقات سیاسی باید مد نظر قرار گیرد .

همانطور که عرض کردم اجرای نظام جامع ارزیابی و نظارت توسط سایر اعضاء موجب جلوگیری از هرگونه انحراف و پایین آمدن ضریب خطا در سطوح مدیریتی و اجرایی خواهد شد . شعار من شفافیت در گردش اطلاعات ، پایش و رصد آن است .

در خاتمه نقطه قوت خودتان را چه می دانید ؟

مراتب اجرایی و مدیریتی را پله پله و از پایه طی کرده ام . دغدغه عزیزان همکار را بخوبی می شناسم چون قبل از هر چیزی خود را یک معلم و خدمتگزار می دانم . لذا اگر شایسته انتخاب از سوی عزیزان همکار بودم برای نیل به این اهداف تمام تلاش خود را بکار خواهم برد .

ضمن تشکر از اینکه برای این گفتگو وقت دادید برایتان آرزوی موفقیت داریم .

کد خبر: # 149611244859

دیدگاهتان را بنویسید