به مناسبت روز جهانی کارگر؛

زمزم ایران از کارگران نمونه تقدیر کرد

روز 12 اردیبهشت‌ماه و همزمان با روز جهانی کارگر، زمزم ایران از کارگران نمونه تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار صبای سلامت، از روابط عمومی زمزم ایران، همزمان با روز جهانی کارگر، با برگزاری مراسمی در شرکت زمزم ایران و هفت شعبه بزرگ زمزم در کشور، از کارگران نمونه زمزم قدردانی شد. سعید عبدالهی‌نژاد، مدیرعامل زمزم ایران با حضور در شعبه زمزم اصفهان از بخش‌های مختلف این شعبه بازدید کرد و  در بازدید از بخش‌های مالی، انبار و فروش، از عملکرد شعبه اصفهان و کسب رکوردهای جدید فروش ابراز رضایت و با همکاران شعبه دیدار داشت.
در حاشیه این بازدید مدیرعامل زمزم ایران، ضمن دیدار صمیمانه با کارگران این شعبه، از چند تن از کارکنان نمونه، تقدیر و به مقام شامخ کارگر ادای احترام کرد.
گفتنی است در این مراسم از خانم قلی‌زاده و آقایان علیرضا احمدی طالخونچه، محمدرضا جمشیدی و کورش داودی تقدیر شد.
در دفتر مرکزی زمزم، مراسمی با حضور مدیران و معاونان ارشد زمزم ایران برگزار شد.
علی اکبر منتظری، معاونت امور مالی و اداری زمزم ایران در این مراسم ضمن تقدیر از تمامی کارکنان، بر ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشتی کارگران تاکید کرد.
امیر حجتی، دستیار ویژه مدیرعامل و جواد حاجی عبدالباقی، مدیر بازرگانی داخلی زمزم ایران، نیز در این مراسم حضور یافتند و از کارگران نمونه زمزم قدردانی کردند.
گفتنی است، همچنین دراین روز در هفت شعبه زمزم در شهرهای مشهد، گرگان، تبریز، رشت و شعب شهید قائمی، شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده نیز مراسمی به همین مناسبت برگزار و از کارگران نمونه این واحدها تقدیر شد.

پایان پیام/

کد خبر: # 1403021219585

دیدگاهتان را بنویسید