خجالتی بودن همسران روی خط «حلقه گمشده»

برنامه «حلقه گمشده» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ـ  یکم تیر ماه، «خجالتی بودن همسران، نعمت است یا مصیبت؟» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
به گزارش صبای سلامت، یکی از مهم‌ترین مهارت‌های زندگی، مهارت برقراری ارتباط مؤثر است؛ چرا که ارتباط یکی از مؤلفه‏های اصلی زندگی اجتماعی است و چنانچه این مؤلفه نادیده گرفته شود، بی‏شک پایه اصلی زندگی به لغزش می‏افتد و رضایتمندی از آن محو می‏شود. بر همین اساس، در برنامه «حلقه گمشده» شبکه رادیویی سلامت تلاش می‌ شود تا روابط صحیح بین اعضای خانواده آموزش داده شود.
این برنامه رادیویی، پنجشنبه ـ یکم تیر ماه، با حضور دکتر مرقاتی خویی، روانپزشک و دکتر اسکندری، روانشناس با تاکید بر اینکه خجالت، حالتی گذرا از دستپاچگی و سرآسیمگی ناگهانی و احساس آزردگی خاطر است که خطر ارزیابی ناخواسته از سوی همسر را افزایش می‌دهد، به این پرسش که «خجالتی بودن همسران، نعمت است یا مصیبت؟» پاسخ خواهد داد.
برنامه «حلقه گمشده» هر هفته با حضور روان‌شناسان و کارشناسان حوزه خانواده و انتخاب یک موضوع به بررسی روابط بین اعضای خانواده می‌پردازد. بنابراین عوامل و کارشناسان این برنامه با هوشمندی تلاش دارند موضوعاتی را بررسی کنند که دغدغه خانواده‌هاست.
هدف اصلی این برنامه به تهیه ‌کنندگی «ملیحه صادق کاظمی»، آموزش مهارت‌های ارتباطی در بین اعضای خانواده است؛ و عمده‌ترین مباحث مطرح شده در این برنامه چگونگی برقراری ارتباط بین همسران، والدین و فرزندان و ارتباطات فامیلی است.
گفتنی است، «حلقه گمشده» عنوان برنامه ای از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است که پنجشنبه شب‌ها، ساعت ۲۲:۱۰دقیقه به مدت ۵۵ دقیقه پخش می‌شود.

کد خبر: # 149603313298

دیدگاهتان را بنویسید