جزییات تصادف رییس سازمان تامین اجتماعی / «نوربخش» و «تاج‌الدین» درگذشتند

خودرو حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر امروز دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه سه نفر مصدوم شدند و به بیمارستان منتقل شدند.
به گزارش صبای سلامت، دکتر کولیوند سرپرست سازمان اورژانس درباره این حادثه گفت: ساعت ١۶:٠١ یک مورد گزارش مبنی بر تصادف یک دستگاه لندکروز با کامیون در محور گرگان به کردکوی به مرکز اورژانس اعلام که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که آمبولانس در عرض ١٠ دقیقه ، ساعت ١۶:١١ دقیقه به محل حاثه رسید.
وی افزود: با اینکه آمبولانس سریع و در عرض ١٠ دقیقه به محل حادثه رسید ، به علت وخامت حال ٢ نفر از مصدومان این حادثه و نزدیکی بیمارستان تامین اجتماعی اقای دکتر نوربخش واقای تاج الدینی توسط همراهان به بیمارستان انتقال داده شد و اقای حنیف توسط امبولانس ١١۵ به بیمارستان ۵اذر منتقل شد.
وی ادامه داد: متأسفانه در این سانحه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی جان خود را از دست دادند.
گفتنی است، این تصادف در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان و در بریدگی شصت‎کلا اتفاق افتاده است.

کد خبر: # 149708245447

دیدگاهتان را بنویسید