بدنبال احداث فروشگاه های زنجیره ای ” شاهو ” هستم

 خالد مرادی کارآفرین موفق :

بدنبال احداث فروشگاه های زنجیره ای ” شاهو ” هستم

امروزه بدلیل پیچیدگی های اقتصادی و اجتماعی کارآفرینی با موانع بسیار سختی مواجه می باشد . اما با وجود این مشقات هستند افراد با انگیزه ای که با پشتکار فراوان مراحل ترقی را گام به گام طی می نمایند . یکی از معدود افراد موفق ” خالد مرادی ” ؛ جوانی با انگیزه از شهرهای غربی کشور پهناورمان می باشد .

خالد مرادی تهیه و ارائه کننده محصولات و نوشیدنی های ارگانیک و طبیعی است . او نگاه خاصی به تغذیه سالم دارد . پای گفتگو با او به عنوان یک کارآفرین و الگوی موفق اقتصادی نشستیم .

می گوید ۲۵ گرمای مرداد سال ۶۷ در شهرستان جوانرود از استان کرمانشاه دیده به جهان گشوده . پس از طی دوران تحصیلی در شهر محل سکونت خود در سال ۸۴ با سرمایه ای اندک اولین غرفه ارائه محصولات طبیعی را افتتاح می کند .

خالد با حمایت خانواده موفقیت های بهتری را برای خود خلق می کند . تا جاییکه فعالیت های اقتصادی اش را در تهران پیگیری می کند .

از او درباره علت توجه اش به تغذیه را می پرسم . در پاسخ می گوید بدلیل رشد روزافزون جمعیت بسیاری از محصولات غذایی با فاصله زمانی و مکانی و همچنین افزودنی ها و نگهدارنده های خاصی بدست جامعه مصرف کننده می رسد . چه بسا انواع بیماری ها بویژه سرطان ها ناشی از این موضوع می باشد .لذا توجه و اصلاح سبد غذایی خانوار بسیار ضروری است .

دغدغه های فرهنگی اجتماعی شهر و مردمانش از میان کلامش هویداست . وظیفه خودش را ترویج سنت های اجتماعی می داند . کار را آمیخته ای از هنر ذکر می کند . به همین دلیل گهگاهی در کنار کارش از هنرمندان و رسانه برای معرفی و ترویج فرهنگ و هنر بهره می جوید .

برگزاری مسابقه نقاشی کودکان در غرفه میلاد با حضور محمد رضا خسروی در نقش کاراکتر جذاب ” دادماس ” و غنی کردن اوقات کودکان در همین راستا عنوان می کند .

از وی در مورد توصیه اش به جوانان برای پیشرفت در کسب و کار جویا می شویم . او چنین پاسخ می دهد جوانان ایرانی دارای توانایی و استعداد خارق العاده ای هستند و با استفاده از این ودیعه الهی می توانند مدارج ترقی را بسرعت طی کنند . وی معتقد است هر جوان باید فردی مثمر ثمر برای جامعه ی خود باشد و آنان نباید از کار واهمه داشته باشند و فقط تک بعدی به جنبه های اقتصادی کار نگاه کنند . مرادی اشتغال زایی را نوعی عبادت می داند .

شعارش صداقت در کار است . شاید اداره همزمان چند فروشگاه و ارائه ی محصول در تهران و شهرستان آرزوی خیلی از جوانان باشد . اما خالد مرادی با ایمان ، تلاش و حمایت های معنوی خانواده اش به این مهم دست پیدا کرده است .

خالد در حال حاضردو شعبه عرضه محصول در عباس آباد تهران و برج میلاد و یک غرفه نیز در شهر محل سکونت خود به نام شاهو دارد که  اداره ی آنرا به برادرش سپرده است .

اما بلند پروازی هایش هنوز ادامه دارد . او می گوید بدنبال ایجاد فروشگاه های زنجیره ای ” شاهو ” در سطح کشور است . در مورد انتخاب نام ” شاهو ” می پرسم . جواب می دهد : شاهو منطقه کوهستانی بسیار زیبا و بکر در استان کرمانشاه است . شاید این منطقه را بتوان یک نقاشی زیبا توصیف کرد .

 در ادامه اضافه می کند معرفی فرهنگ ، آداب و سنن و جغرافیای منطقه ای که در آن رشد و نمو کرده جنبه ی دیگری از فعالیت های اقتصادی اش است .با وجود زندگی در شهر هیچگاه از زادگاهش منفک نمی شود و همیشه به آن تعلق خاطر دارد .

خالد برج میلاد را بدلیل ویژگی های خاص فرهنگی ، هنری اش برای کار انتخاب کرده . اشتغالزایی برای بیش از ده نفر از جوانان را شاهدی بر ادعای خود ذکر می کند .

در مورد توسعه کارش می پرسم ، پاسخ می دهد تاسیس سایتی اینترنتی از اهداف دیگرش در آینده است . برای همین منظور دامنه shahoo.co را به ثبت رسانید . اگر چه سنت گراست ولی به ابزار های نوین ارتباطی نیز اعتقاد دارد . به همین دلیل می گوید برای کارهای خود حتی مشاور رسانه ای نیز دارد .

در خاتمه برای او آرزوی موفقیت می کنیم .

 

 

کد خبر: # 14940821766

دیدگاهتان را بنویسید