در «پشت پلك صبح» بررسی می شود:

یافتن «شغل» مناسب با توجه به توانایی ها


برنامه «پشت پلک صبح» شبکه رادیویی سلامت، همزمان با شعار سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، بامداد دوشنبه ـ ۲۸ فروردین ماه، به موضوع «یافتن شغل مناسب با توجه به توانایی ها» خواهد پرداخت.
به گزارش صبای سلامت، «پشت پلک صبح» عنوان برنامه ای از این شبکه رادیویی است که می کوشد فضایی آرام را برای لحظه های شبانگاهی شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش به ارمغان آورد.
هر شخصی با توجه به توانایی خود می تواند در جستجوی شغل باشد و در این راه تلاش کند؛ در همین ارتباط، این برنامه شبانگاهی بامداد دوشنبه که کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است که با حضور دکتر حسین اعرابی، روانشناس به سوال مخاطبان درباره این که «یافتن شغل مناسب با توجه به توانایی ها» پاسخ می دهد.
«پشت پلک صبح»، جنگی شبانه در راستای رعایت حقوق شهروندی متقابل و افزایش آگاهی اجتماعی است که از بخش های مختلف و متنوعی همچون گفتار، گزارش، ترانه و تصنیف، نمایش و کارشناسی تشکیل شده است.
یادآور می شود، برنامه «پشت پلک صبح» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، هر شب از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱۲۰ دقیقه،از موج اف. ام ردیف۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی سلامت می شود.

کد خبر: # 149601272552

دیدگاهتان را بنویسید