کارنامه درخشان اورژانس هوایی تهران

چشمان منتظر اورژانس هوایی تهران به همکاری سایر نهادها

مسئول پایگاه هوایی اورژانس تهران گفت: امداد هوایی تهران از ابتدای امسال ۱۱۹ سورت پرواز عملیات امدادی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

به گزارش صبای سلامت، محمد قادری، مسئول پایگاه هوایی اورژانس تهران با بیان این مطلب افزود: تکنسین های اورژانس هوایی تهران با ۱۱۹ سورت پرواز ، ۱۳۸ مصدوم را نجات دادند.

وی ادامه داد:نگاهی به آمار پروازهای امدادی اورژانس تهران از ابتدای امسال تا به امروز حکایت از حضور مداوم و مستمر این پایگاه امدادی در انجام ماموریت های محوله دارد که تنها با یک بالگرد صورت پذیرفته است.

قادری افزود:یک فروند بالگرد جدید و پیشرفته مدتی قبل رونمایی و به زودی به ناوگان هوایی اورژانس تهران افزود خواهد شد.

مسئول پایگاه هوایی اورژانس تهران با گلایه از شهرداری تهران تاکید کرد:با پیگیری های فراوان،بوستان ولایت به عنوان جایگاه پایگاه اورژانس هوایی در نظر گرفته شد که بعد تغییرات در شهرداری تهران متاسفانه به نتیجه ای نرسید.

وی در ادامه گفت:۵۰ نقطه در پایتخت توسط اورژانس هوایی تهران برای فرود بالگرد شناسایی شد که علیرغم برگزاری جلسات متعدد با شهردای تهران و قول همکاری برای فراهم سازی بسترهای لازم هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم چرا که با تغییرات در سازمان شهرداری تهران طرح ها و در خواستهای کارشناسی شده اورژانس هوایی تهران تنها به تعویق افتاده است.

کد خبر: # 149705075206

دیدگاهتان را بنویسید