پیام تبریک مدیر عامل شرکت حفاری شمال بمناسبت مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید

به گزارش صبای سلامت ، بمناسبت مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید، دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیر عامل شرکت حفاری شمال در پیامی این موفقیت عظیم را به تمامی کارکنان و متخصصان صنعت نفت کشور بویژه مهارگران و همکاران خدوم شرکت ملی حفاری ایران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تبریک و تهنیت گفت.
متن کامل پیام بدین شرح است :
با عنایت و توکل برذات اقدس الهی، سرانجام پس از سپری نمودن ۵۸ روز مجاهدت و تلاش بی وقفه و مستمر همکاران جان برکف و متخصصان صنعت نفت و حفاری کشور متقارن با شب میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسگری (ع) ، زبانه آتش سرکش حاصل از فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید مهار و مصداق این آیه شریفه (ان مع العسر یسری) گردید.
بی شک این موفقیت عظیم مرهون همدلی، از خود گذشتی مدیران و متخصصان خدوم صنعت نفت و نشان دهنده اراده و توان تخصص کم نظیر مهارگران و کارشناسان صنعت حفاری کشور است.
بدیهی است خانواده معظم صنعت نفت هیچگاه خاطره جانفشانی شهادت گونه دوتن از بهترین کارکنان صنعت حفاری کشور، (مرحوم ارزانی و مرحوم سلیمی) را از یاد نخواهند برد.
اینجانب به نمایندگی از اعضاء محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان شرکت حفاری شمال این موفقیت عظیم را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله) و وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایران و همچنین مدیران، کارکنان و مهارگران شرکت ملی حفاری ایران و شرکت مناطق نفت خیز جنوب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

حمید رضا گلپایگانی

مدیر عامل شرکت حفاری شمال

کد خبر: # 149610064402

دیدگاهتان را بنویسید