به منظور آشنایی مخاطبان با مفهوم سواد رسانه‌ای صورت می گیرد؛

پخش ویژه برنامه انتخاباتی «سیاه، سفید، خاکستری» از رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت همزمان با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست و شورای ‌اسلامی شهر و روستا، ویژه برنامه «سیاه، سفید، خاکستری» را از موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می کند.
به گزارش صبای سلامت، در ویژه برنامه «سیاه، سفید، خاکستری» مخاطبان با مفهوم سواد رسانه‌ای آشنا می‌شوند تا امکان قدرت تحلیل اخبار و رویدادهای منتشر شده در رسانه‌ها اعم از تصویری، صوتی، مکتوب و همچنین اطلاعات و اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی برایشان فراهم شود.  
این برنامه انتخاباتی کاری از گروه بهداشت روان رادیو سلامت به تهیه کنندگی «ساریا چهری» و کارشناسی حسین خطیبی، دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است که به منظور بررسی اهمیت انتخاب کردن و انتخاب در زندگی به طرح و بررسی مسائل و دغدغه هایی که با موضوع انتخاب در ارتباط هستند، خواهد پرداخت.
هدف این برنامه رادیویی در کنار آشنایی شنوندگان با مفهوم سواد رسانه‌ای، آشنایی با کارکرد رسانه‌ها در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف است.
گفتنی است، ویژه برنامه انتخاباتی «سیاه، سفید، خاکستری» از یکم اردیبهشت ماه ساعت ۱۱:۵۰ به مدت ۱۰ دقیقه با تکرار پخش در ساعت ۲:۳۰ از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کد خبر: # 149601302570

دیدگاهتان را بنویسید