مشاور ارتقاء سلامت اداره کل فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ؛

پایش برچسب گذاری محصولات غذایی و آرایشی توسط مسئولین فنی

مشاور ارتقاء سلامت اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و داروگفت: با هدف اطلاع رسانی صحیح و جلوگیری از گمراه شدن مصرف کننده برچسب گذاری تمامی  فرآورده های خوراکی و آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی تولیدی  و وارداتی توسط مسئولین فنی شرکت ها پایش و پالایش خواهند شد.

به گزارش صبای سلامت ، سعید رضایی ، گفت:  پیرو برنامه عملیاتی پایش و پالایش برچسب گذاری محصولات غذایی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی و با هدف اطلاع رسانی صحیح و جلوگیری از گمراه شدن مصرف کننده، به اطلاع می رساند از وظایف و مسئولیت های شرکت های فعال در این حوزه  کنترل و نظارت دائم برچسب فرآورده های خوراکی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی می باشد که مسئولیت نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده مسئول فنی می باشد.

وی گفت: بر  همین اساس برچسب گذاری تمامی  فرآورده های خوراکی و آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی تولیدی  و وارداتی توسط مسئولین فنی شرکت ها پایش و پالایش خواهند شد.

مهندس رضایی ادامه داد: مسئولیت صحت و دقت اطلاعات و همچنین پذیرش عواقب حقوقی هرگونه عدم انطباق اطلاعات ارائه شده با محصول و ضوابط جاری سازمان غذا و دارو بر عهده مدیر عامل و مسئول فنی می باشد.

کد خبر: # 149609194297

دیدگاهتان را بنویسید