مادر، مظهر مهر و رحمت خداوند

هفته بزرگداشت شهدا گرامی باد

در هفته بزرگداشت شهدا، شبکه رادیویی سلامت، یاد و خاطره شهدای گرانقدر میهن عزیزمان را در برنامه های خود گرامی می دارد.
به گزارش صبای سلامت، همزمان با فرا رسیدن هفته بزرگداشت شهدا و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر میهن عزیزمان، این شبکه رادیویی برنامه هایی ویژه ای را تدارک دیده است.
برنامه «قاصدک» در هفته بزرگداشت شهدا، به قصه‌های کودکانه در مورد راهیان نور،  سفر به شلمچه و سالروز وفات حضرت ام البنین(س) اختصاص دارد.
«قاصدک» عنوان برنامه ای شاد و آموزنده از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است که برای گروه های سنی الف (کودکان ۴ تا ۷ سال) تهیه شده و از زبان مادری است که برای کودکان خود قصه می گوید و تلاش می کند از طریق قصه به صورت غیر مستقیم به کودکان آموزش دهد.
این قصه ها با هدف آموزش بهداشت فردی، اجتماعی، سلامت معنوی و ابعاد مختلف حوزه سلامت روایت می شود.
گفتنی است، برنامه رادیویی «قاصدک»، هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۵ دقیقه، از موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

*** تکریم مادران شهدا در «خونه زندگی»
«خونه زندگی» عنوان برنامه ای از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است که با حضور دکتر فروغ اسرافیلیان، روانشناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص «اخلاق در خانواده» پاسخ می دهد.
این برنامه رادیویی، روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه، با تبیین شخصیت با تاکید بر تکریم مادران شهدا ، شنوندگان را همراهی می کند.
این برنامه رادیویی از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.
یادآور می شود، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت ۱۰:۲۰ به مدت ۸۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کد خبر: # 149512222120

دیدگاهتان را بنویسید