«نیمه شب اتفاق افتاد» به رادیو سلامت رسید

 

فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» ساخته تینا پاکروان در برنامه این هفته «تصویر خیال» شبکه رادیویی سلامت مورد نقد و بررسی قرار می‌‌گیرد.

به گزارش صبای سلامت، «تصویر خیال» به تهیه کنندگی «مرتضی میلانی» یکی از برنامه های بخش شامگاهی رادیو سلامت است؛ که در این برنامه فیلم‌های سینمای ایران برای نخستین بار از دیدگاه روانشناختی تحلیل شده و نکات پزشکی مطروحه در آن‌ها از نظر تطابق با واقعیات و یافته‌های علمی مورد مداقه قرار می‌گیرند.
مینا پورفرخ، روانشناس و مشاور خانواده با حضور در برنامه «تصویر خیال» روز پنجشنبه ـ ۲۱ اردیبهشت ماه، با تحلیل روانشناختی فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» ساخته تینا پاکروان به آسیب شناسی عشق‌های نامتعارف خواهد پرداخت.
«نیمه شب اتفاق افتاد» روایتگر زنی است که در حال حاضر همسری ندارد و با پسر نوجوانش در کلان شهری مانند تهران ماجراهای متفاوتی را از سر می‌گذراند.
برای افزایش بار علمی «تصویر خیال»، تلاش شده تا کارشناسانی به این برنامه دعوت شوند که دارای تجربه یا مدرک تحصیلی مرتبط با موضوع فیلم مورد بحث باشند.
یادآور می شود، این برنامه پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه به مدت ۵۵ دقیقه (یک هفته در میان) از موج اف. ام ردیف صد و دو مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

کد خبر: # 149602192835

دیدگاهتان را بنویسید