انتقاد شدید معاون وزیر ارشاد از معاون شهردار تهران ؛

مسئولان شهرداری صدای خبرنگاران را بشنوند

صبای سلامت – معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گلایه های متعدد اصحاب رسانه در خصوص اجرای طرح ترافیک خبرنگاران در تهران گفت: طرح فعلی، طرح آقای پورسیدآقایی است و نه طرح ترافیک شهر تهران!
محمد سلطانی فر افزود: علیرغم برگزاری جلسات متعدد با حضور اصحاب رسانه، نمایندگان انجمن های صنفی و همچنین اعضای شورای شهر با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، همچنان برای اصحاب رسانه و رفع مشکل طرح ترافیک آنها به نتیجه مطلوب نرسیده ایم.
وی با بیان اینکه این طرح در حوزه شکلی و اجرایی مشکلات خاص خود را دارد؛ تصریح کرد: این طرح علاوه بر اینکه برای شهروندان تهرانی دارای ابهامات جدی و مشکلات عدیده است؛ خبرنگاران، روزنانه نگاران و مدیران مسئول را نیز دچار سردرگمی و مشکلات روزافزون کرده است.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رسیدگی به دغدغه‌های اصحاب رسانه و تسهیل امور مطبوعات و خبرنگاران، از جمله اصلی ترین وظایف وزارت ارشاد و معاونت مطبوعاتی است، خاطرنشان کرد: سهمیه طرح ترافیک برای خبرنگاران، شاید کمترین کاری است که شهرداری تهران می‌باید در جریان اطلاع رسانی انجام دهد. اما امروز با وجود اجرای این طرح از نیمه اردیبهشت، شهروندان همچنان سوالات متعددی دارند و از کم و کیف موضوع طرح ترافیک، هزینه روزانه، مدلهای اجرایی برای افراد مختلف اطلاعات دقیق و جزئی ندارند؛ خبرنگاران نیز نتوانسته اند از این طرح استفاده کنند؛ برای همین هم معتقدم این طرح؛ طرح آقای پورسیدآقایی است نه طرح ترافیک شهر تهران.
وی همچنین ضمن تبریک به مهندس افشانی، شهردار جدید تهران، ابراز امیدواری کرد که با توجه به قول مساعد اعضای محترم شورای شهر تهران و عنایت شخص آقای افشانی به جامعه رسانه ای و خبرنگاران، دغدغه این روزهای اصحاب رسانه، با پیگیری جدی، هرچه زودتر حل شود و مسئولان شهرداری صدای خبرنگاران را بشنوند.

کد خبر: # 149702295088

دیدگاهتان را بنویسید