این هفته در «سپید، سیاه، خاکستری» بشنوید:

مرز عوام فریبی و تبلیغ معتبر و متناسب کجاست؟


برنامه انتخاباتی «سپید، سیاه، خاکستری» شبکه رادیویی سلامت، این هفته (۱۶ الی ۲۲ اردیبهشت ماه) به موضوعاتی همچون اعتبار سنجی پیام‌های تبلیغی،  شعارهای تبلیغی و … خواهد پرداخت.
به گزارش صبای  رادیو سلامت، در ویژه برنامه «سیاه، سفید، خاکستری» مخاطبان با مفهوم سواد رسانه‌ای آشنا می‌شوند تا امکان قدرت تحلیل اخبار و رویدادهای منتشر شده در رسانه‌ها اعم از تصویری، صوتی، مکتوب و همچنین اطلاعات و اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی برایشان فراهم شود.
موضوعات این ویژه برنامه رادیویی، طی هفته جاری به شرح زیر است:
شنبه ـ ۱۶ اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: اهداف رسانه‌ای از واقعیت تا دروغ!
یکشنبه ـ ۱۷ اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: شعارهای تبلیغی کالاها، تبلیغ کالا یا سودجویی؟
دوشنبه ـ ۱۸ اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: شعارهای تبلیغی کالاها، بزرگنمایی یا معرفی واقعی کالاها؟
سه شنبه ـ ۱۹ اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: در مواجهه با شعارهای تبلیغی کالاها، پرسشگر باشیم.
چهارشنبه ـ ۲۰ اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: با راه و رسم ترویج سواد رسانه‌ای در خانواده آشنا شویم.
پنجشنبه ـ ۲۱ اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: اعتبار سنجی پیام‌های تبلیغی و فیلم‌ها از کجا آغاز می‌شود؟
جمعه ـ ۲۲ اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: مرز عوام فریبی و تبلیغ معتبر و متناسب کجاست؟
این برنامه انتخاباتی کاری از گروه بهداشت روان رادیو سلامت به تهیه کنندگی «ساریا چهری» است که به منظور بررسی اهمیت انتخاب کردن و انتخاب در زندگی به طرح و بررسی مسائل و دغدغه هایی که با موضوع انتخاب در ارتباط هستند، خواهد پرداخت.
هدف این برنامه رادیویی در کنار آشنایی شنوندگان با مفهوم سواد رسانه‌ای، آشنایی با کارکرد رسانه‌ها در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف است.
یادآور می شود، ویژه برنامه انتخاباتی «سیاه، سفید، خاکستری» از یکم اردیبهشت ماه ساعت ۱۱:۵۰ به مدت ۱۰ دقیقه با تکرار پخش در ساعت ۲:۳۰ از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

 

کد خبر: # 149602172800

دیدگاهتان را بنویسید