معاون عمليات سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر؛

عملیات جست و جو در ساعات اولیه وقوع زلزله در کرمانشاه آغاز شد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز عملیات جست و جو در ساعات اولیه وقوع زلزله در کرمانشاه خبر داد و گفت: با انتشار خبر زلزله در غرب کشور نیروهای امدادی استان های مجاور و معین به منطقه اعزام شدند.
به گزارش صبای سلامت، دکتر شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر  با اعلام این خبر افزود: همزمان با عملیات امداد و نجات و جست و جو، به علت برودت هوا اسکان اضطراری مردم و تامین تغذیه آنها نیز انجام شد.
در ادامه، سعیدی، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به تشکیل جلسه اضطراری به ریاست وزیر کشور اشاره کرد و گفت:‌ در این جلسات علاوه بر دستورات لازم، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منطقه حادثه دیده اعزام شد.
وی در گفت و گو با برنامه «صبح و زندگی » شبکه رادیویی سلامت از آمادگی دائمی استان های معین خبر داد و افزود:‌ برای مدیریت عملیات جست و جو علاوه بر حضور تیم های امدادی استان های معین، نیروهای انتظامی، پلیس و ارتش نیز به منظور کمک به نیروهای امدادی در منطقه حضور یافتند.
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم حاضر درمنطقه توصیه کرد: برای خارج کردن مصدومان از زیر آوار حتما به نکات امدادی امدادگران توجه نشان دهند و زیر نظر آنان اقدام کنند، در غیر اینصورت، ممکن است آسیب دیدگان دچار صدمات جبران ناپذیری شوند. همچنین اخبار این حادثه را از منبع رسمی پیگیری کنند و توجهی به شایعات نداشته باشند.

کد خبر: # 149608234194

دیدگاهتان را بنویسید