مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو:

سامانه جامع را عملیاتی می کنیم

 مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارواتمام  و عملیاتی کردن سامانه جامع غذا و دارو در بخشهای مرتبط با فعالیتهای اداره کل متبوعش را سر فصل فعالیتهای خود  در سال جدید عنوان کرد.

به گزارش صبای سلامت ، مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در گفتگو با ایفدانا اظهار داشت:از مهمترین اقداماتی که در سال جدید در دستور کار ما قرار خواهد گرفت اتمام  و عملیاتی کردن سامانه جامع غذا و دارو است.

دکتر بهروز جنت اضافه کرد: اداره کل نظارت برفرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو نیز شاکله اهداف خود را  بر مبنای این خواسته رئیس محترم  سازمان غذا و دارو که در پیام نوروزی بدان اشاره  فرمودند؛ ریل گذاری نموده است.

این مقام مسئول در سازمان غذا و دارو با اشاره به توسعه فعالیت های نرم افزاری که در سال های اخیر در مجموعه فعالیت های سازمان و طبیعتا اداره کل نظارت برفرآورده های غذایی آرایشی و بهداشتی  صورت گرفته است ادمه داد: در ارائه خدمات و ارتقاء رضایتمندی ارباب رجوع بطور  آشکار و مشخصی تسریع و تسهیل بعمل آمده و شفاف سازی در اجرای ضوابط  و فرآیندها آن نتیجه بسیار خوبی می باشد که عموم افراد حقیقی و حقوقی مرتبط با سازمان طعم آن را چشیده و  بر آن مهر تائید می زنند.

دکتر جنت همچنین به ادامه تفویض امور حاکمیتی و غیر حاکمیتی که از سال های اخیر بویژه سال گذشته آغاز شده است نیز پرداخت و خاطر نشان کرد: با تفویض امور غیر حاکمیتی به مراکز و موسسات تائید صلاحیت شده  و همچنین صدور پروانه های بهداشتی به معاونت های غذ و دارو موجبات چابکی هرچه بیشتر ستاد بیش از پیش فراهم آمد.

وی  برگ زرین فعالیت های اداره  کل اداره کل نظارت برفرآورده های غذایی آرایشی و بهداشتی را بکارگیری سامانه رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت   (TTAC)  برشمرد و عنوان داشت: از طریق این مکانیزم تمامی آمار و ارقام مربوط به میزان، مبدا و منبع واردات و زنجیره تامین در زمانی بسیار اندک قابل دسترس شده است.

کد خبر: # 149601142327

دیدگاهتان را بنویسید