سخنگوی اورژانس کشور خبر داد:

رکورد ماموریت های روزانه اورژانس کشور با انجام ۱۰۳۴۶ ماموریت در سیزدهمین روز از سال جدید

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در طرح سلامت نوروزی که از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود، بیشترین ماموریت روزانه اورژانس ۱۱۵ کشور در روز سیزدهم فروردین با ثبت ۱۰۳۴۶ ماموریت رقم خورد.
به گزارش صبای سلامت از وبدا، مجتبی خالدی با بیان این مطلب اظهار داشت: اورژانس ۱۱۵ در سیزدهمین روز از سال جدید، دو هزار و ۲۹ ماموریت ترافیکی و ۸ هزار و ۳۱۷ ماموریت غیر ترافیکی در کشور انجام داد که در این ماموریت ها ۵ هزار و ۱۹۵ بیمار و مصدوم به بیمارستانها و مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۷۶۸ مصدوم حوادث ترافیکی و ۳ هزار و ۴۲۷ بیمار حوادث غیرترافیکی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان ها منتقل شدند و علاوه بر این، ۱۹۴ نفر در حوادث ترافیکی و یک هزار و ۹۶۷ نفر در حوادث غیرترافیکی در محل، به صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی اورژانس کشور از مراجعه ۳ هزار و ۱۴۵ نفر به ایستگاه های سلامت نوروزی در روزسیزدهم فروردین خبر داد و گفت: در این مراجعات، ۱۷۲ نفر به بیمارستان ها منتقل و دو هزار و ۹۷۳ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

خالدی با بیان اینکه در روز سیزدهم فروردین ۷۷ حادثه ویژه در کشور رخ داد، افزود: برای این تعداد حوادث، ۱۳۱ آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و بالگردهای اورژانس هوایی به محل حوادث اعزام شدند و ۳۶۳ بیمار و مصدوم را به بیمارستان های کشور انتقال دادند.

کد خبر: # 149601152359

دیدگاهتان را بنویسید