رئیس سازمان غذا و دارو:

راه اندازی شبکه آزمایشگاهی با پشتوانه سازمان پدافند غیرعامل

رئیس سازمان غذا و دارو در جلسه مشترک با سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، گفت: در پدافند غیر عامل، سامانه سازمان غذا و دارو (TTAC) نیز در بحث مبارزه با قاچاق و کنترل موجودی برای تمامی کالاهای سلامت کمک بسیاری خواهد داشت.

  به گزارش صبای سلامت ، به نقل از ایفدانا ، دکتر رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو در جلسه مشترک با سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور که صبح امروز ۴ دیماه در محل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو برگزار شد، گفت: در زمینه شبکه  آزمایشگاهی می توانیم با پشتوانه سازمان پدافند غیر عامل بر روی روش های جدید در گمرکات، بازارچه های مرزی و روش های تست سریع فعالیت های موثری را داشته باشیم و این روش ها را راه اندازی نماییم.

وی افزود: در موضوع سامانه جامع رهگیری، ردیابی و کنترل اصالت که این سامانه به صورت آنلاین ورودی محصولات سلامت به کشوررا ثبت می کند و ارتباط ما با سازمان های گمرک و توسعه و تجارت آنلاین است  و ترخیص ها لحظه به لحظه مشخص می باشد و با راه اندازی شبکه آزمایشگاهی این سامانه و تمامی فعالیت ها تکمیل تر خواهد شد که این کار بسیار ارزشمند است.

دکتر دیناروند اظهار داشت:  سامانه سازمان غذا و دارو (TTAC) نیز در بحث مبارزه با قاچاق و کنترل موجودی برای تمامی کالاهای سلامت کمک بسیاری به پدافند غیر عامل خواهد داشت.

کد خبر: # 14951004855

دیدگاهتان را بنویسید