در«سایبان آرامش» بشنوید:

دلائل روانشناختی لکنت در کودکان و راه‌های مواجه با آن

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ ۲۱ آبان ماه، موضوع «لکنت زبان در کودکان» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
به گزارش صبای سلامت، برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که برنامه سازان آن با هدف آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت به دنبال کمک به ارتقاء سطح سلامت روان جامعه و ایجاد امید و رضایتمندی در زندگی افراد و کمک به بهبود روابط فردی و اجتماعی می باشند.
برنامه رادیویی «سایبان آرامش» با حضور دکتر مرتضی فرازی، گفتار درمانگر و هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به این پرسش که با بچه‌هایی که لکنت زبان دارند چگونه برخورد کنیم؟، پاسخ می دهد.
در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.
سلامت روان، سلامت معنوی، اختلال‌ها، مهارت‌های زندگی، سبک زندگی، مسائل مربوط به نوجوانان، مسائل و مشکلات در زندگی روزمره از جمله موضوعات این برنامه رادیویی است.
برنامه «سایبان آرامش» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و «فرانک ترابی»، روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۴:۰۵ به مدت ۴۵ دقیقه، از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
یاد آور می شود، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۲ و تماس با شماره ۲۲۰۲۱۹۵۴ می توانند موضوعات و پرسش های خود را مطرح کنند.

کد خبر: # 149608204131

دیدگاهتان را بنویسید