دریافت پروانه مسئولین فنی فقط از طریق سامانه TTAC

مشاور اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو:
دریافت پروانه مسئولین فنی فقط از طریق سامانه TTAC

مشاور برنامه های ارتقاء ایمنی سلامت اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: در راستای سیستمی شدن خدمات سازمان غذا ودارو از طریق پرتال سازمان غذا و دارو TTAC، از تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری از طریق سامانه اقدام به پیگیری دریافت پروانه مسئولیت فنی نمایند.

  به گزارش صبای سلامت ، به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو ، مهندس سعید رضایی، مشاور برنامه های ارتقاء ایمنی سلامت اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ، گفت: پیرو سیستمی شدن خدمات سازمان غذا ودارو از طریق پرتال سازمان غذا ودارو TTAC  به آدرس : www.ttac.ir  درخواست شرکت های تولیدی و وارداتی مبنی بر دریافت گواهی حلال از تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری می بایست از طریق آدرس http://www.halal.gov.ir و rhttp://www.ttac.i  صورت خواهد گرفت.

وی افزود: مسئولین فنی که نام کاربری و رمز عبور در سامانه ttac ندارند می بایست ، ابتدا نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق سامانه ttac اقدام نموده و سپس با ورود به سامانه درخواست صدور گواهی حلال را ثبت نمایند.

رضایی ادامه داد: مرکز ملی تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران صرفا کالاهایی را بررسی می نماید که از طریق این سامانه ثبت شده باشند.

مشاور برنامه های ارتقاء ایمنی سلامت اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی ، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در ادامه گفت: همچنین در راستای سیستمی شدن خدمات سازمان غذا و دارو از طریق پرتال سازمان غذا و دارو TTAC به آدرس : www.ttac.ir   از تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری داوطلبان فعالیت در این حوزه به عنوان مسئول فنی میبایست مدارک و سوابق خود را از طریق بخش “صلاحیت مسئولیت فنی ” در سامانه بارگذاری و پس از تائید صلاحیت توسط کارشناسان از طریق سامانه اقدام به پیگیری دریافت پروانه مسئولیت فنی نمایند.

وی گفت: مسئولین فنی شاغل و دارای پروانه نیز، می بایست اطلاعات خود را در سامانه مذکور بارگذاری نمایند.

رضایی در پایان گفت: این اطلاعیه ها به تمامی شرکت های تولیدی و وارداتی مواد و فرآورده های غذایی ، آشامیدنی ، آرایشی و بهداشتی ارسال شده است.

کد خبر: # 149511061308

دیدگاهتان را بنویسید