با دعوت روابط عمومی سازمان غذا و دارو از خبرنگاران :

” تیتر یک سلامت” رقم می خورد

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از اصحاب رسانه دعوت کرد تا در سومین دوره مسابقه "تیتر یک سلامت"  سازمان غذا و دارو که به مناسبت هفته سلامت برگزار می شود شرکت کنند.

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو از اصحاب رسانه دعوت کرد تا در سومین دوره مسابقه "تیتر یک سلامت"  سازمان غذا و دارو که به مناسبت هفته سلامت برگزار می شود شرکت کنند.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اصحاب رسانه های عمومی، تخصصی، ملی و محلی اعم از خبرگزاری ها، روزنامه ها، مجلات، گروه های رسمی تلگرامی، خبرنگاران صوتی و تصویری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه و کانالهای مجازی رسمی می توانند در این مسابقه شرکت کنند؛ همچنین شرکت کنندگان صرفا مجاز به ارسال سه تیتر هستند.

روابط عمومی سازمان غذا ودارو در اطلاعیه خود تاکید کرده است که تیترهای ارسالی باید در حوزه های مرتبط با فعالیت های سازمان غذا و دارو اعم از فرآورده های غذایی، دارو، مکمل، آرایشی بهداشتی، تجهیزات و ملزمات پزشکی، فرآورده های طبیعی و سنتی، فعالیت های آزمایشگاه های مرجع و نیز نشان حلال سازمان غذا و دارو باشد.
زمان مورد قبول انتشار تیترها از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ تا آخر فروردین ماه امسال است.
تیترها باید همراه لینک یا تصویری از انتشار آن به آدرس اینترنتی Pr-ifdona@yahoo.com ارسال یا به صورت تلگرامی و حضوری،  به روابط عمومی سازمان غذا و دارو تحویل گردد ؛ در بخش صوتی و تصویری نیز فایل تیترها به هر دو صورت یاد شده قابل دریافت است.
فرصت ارسال تیتر ها از ۲۸ فروردین تا پایان روز اداری یکشنبه سوم اردیبهشت ماه است؛ از برگزیدگان با حضور رئیس سازمان غذا و دارو تقدیر خواهد شد.

کد خبر: # 149601292556

دیدگاهتان را بنویسید