تقدیر مشاور ایثارگران وزیر ارشاد از داوران جایزه ایثار و رسانه

مشاور امور ایثار گران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:با پایان یافتن مراسم ایثار و رسانه کار ما برای تداوم این جایزه به حرکت در جهت گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری در رسانه‌ها تازه آغاز شده است.

به گزارش صبای سلامت ، سعید الفتی در مراسم تجلیل از هیات داوران جایزه ایثار و رسانه در مجله دنیای قلم افزود: بلافاصله بعد از پایان مراسم ما جلسه‌ای تشکیل دادیم و نقاط قوت و ضعف را بررسی  و برای اجرای برنامه بعدی در سال آینده برنامه‌ریزی کردیم.
در این مراسم که به میزبانی مسئول کارگروه داوری برگزار شد سعید الفتی بر استفاده حد اکثری از توان فکری اعضای کارگروه‌ها و هیات داوران تاکید کرد و در ادامه نشست راه‌های ترویج فرهنگ ایثارگری و دیگرخواهی در رسانه‌ها خاصه فضای شبکه‌های اجتماعی به بحث بررسی گذاشته شد.
این مراسم با اهدای توسط مشاور امور ایثار گران وزرات ارشاد به اعضای کارگروه معیار سنجی و هیات داوران شامل فریدون عموزاده خلیلی، جلال خوش چهره، محمدحیدری، محمد جواد محقق، احمد توکلی، مسعود میری،سعید علامیان، مهرداد خدیر،علی کدخدازاده، اسداله مشایخی، حسین زکریایی، محمدعلی آقامیرزایی، علی سلیمانی،عذرا فراهانی و لیلا رستگار خاتمه یافت.
 نخستین جایزه ایثار و رسانه بیست و ششم بهمن ماه امسال در تالار وحدت با اهدای جوایز به برگزیدگان خاتمه یافت.

کد خبر: # 149512051848

دیدگاهتان را بنویسید