تقدیر از تکنسین‌های موتورلانس

مراسم تقدیر از تکنسین‌های موتورلانس باحضور دکترکولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور، پیمان صابریان سرپرست مرکز اورژانس تهران و سردار عدنان جلال، معاون اجرایی پلیس راهور تهران برگزار شد.

 

به گزارش صبای سلامت، دکتر پیرحسین کولیوند در مراسم تقدیر از تکنسین‌های موتورلانس اورژانس تهران، ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: از زمانی‌که این طرح آغاز و خدمت‌رسانی موتورلانس‌ها در تهران صورت گرفت، زحمات بسیاری کشیده شد.
وی خطاب به تکنسین‌ها ادامه داد: سلامت جسمی و روحی شما از همه چیز مهم‌تر است. از معاونت آموزشی خواهش می‌کنم هرکاری که می‌توانند در این زمینه انجام دهند.
کولیوند با اشاره به اهمیت موضوع امانت‌داری، تصریح کرد:باید مسئولیت‌پذیر و دقیق باشیم  ما محرم مردم هستیم و برای احترام آن‌ها باید ارزش قائل شویم.
وی اظهار کرد: باید از ظرفیت شهرداری برای ارائه خدمات بهتر به مردم استفاده شود. این ظرفیت در سازمان مدیریت بحران و دستگاه‌های بالادستی نیز وجود دارد.
سرپرست اورژانس کشور، با اشاره به حمایت وزیر بهداشت از اورژانس، افزود: وجود وزیر بهداشت برای اورژانس نعمتی است. باید ارزش این نعمت‌ها را بدانیم و روز به روز کیفیت خدمات را افزایش دهیم.
دکتر کولیوند گفت:  اورژانس همیشه مورد توجه دولت بوده است، با این وجود هنوز باید تلاش کنیم. اکنون گروه کنترل کیفیت فعالیت خود را آغاز کرده تا اشکالات را به ما گوشزد کند. این گروه تکنسین‌ها را نیز غربالگری می‌کند.

 

کد خبر: # 149611184814

دیدگاهتان را بنویسید