توسط موسسه انتشاراتی رهپویان شریف برگزار شد ؛

اولین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران

موسسه انتشاراتی رهپویان شریف در تاریخ ۱۴ دیماه ۱۳۹۶ اولین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران را در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار کرد .  هومان فیضی معاونت این مجموعه به صبای سلامت ، گفت : این همایش بابی می شود برای تجلیل از اساتید و دانش آموختگان پزشکی و افتخار رهپویان شریف خدمت به پزشکان در زمینه آموزش و انتشارات پزشکی است .

مهندس فیضی گفت : مؤسسه رهپویان شریف با مدیریت دکتر مهدی شریف حسینی در زمینه تالیف کتب پزشکی و تخصصی ، ادعای رهبری بازار را دارد و سعی می کند تمامی مسائل را کاملا علمی بررسی کند . در این راستا موسسه رهپویان شریف از تخصص و تجربیات یک تیم ۴۰۰ نفره از متخصصین که کتاب های این مجموعه را تالیف و ترجمه می کنند بهره برده است .

وی افزود : امیدواریم بتوانیم به جامعه پزشکی همچون گذشته خدمت کنیم و به این ترتیب جامعه پزشکی نیز به جامعه و عموم مردم کمک بیشتری کند و نقش موثری در ارتقا سطح سلامت مردم از این طریق بر داشته شود .

رهپویان شریف از سال ۱۳۷۹ کار خود را شروع کرده است . این مجموعه انتشاراتی بصورت تخصصی بر روی رشته های تخصص پزشکی کار می کند . در کارنامه این موسسه ۱۸ رشته تخصصی پزشکی وجود دارد و بعلاوه برای سایر رشته های پزشکی نیز در حال برنامه ریزی می باشد .

برنامه آتی رهپویان شریف برگزاری نمایشگاه های تخصصی بصورت کارگاه های تخصصی است . برگزاری این کارگاه ها در راستای فرهنگ سازی جهت پزشکان است تا اطلاعات بروز پزشکی ، پیوسته در اختیار متخصصان قرار گیرد .

کد خبر: # 149610154478

دیدگاهتان را بنویسید